Spring naar bijdragen

Wat Heb Je Nodig ?


piependop team

Aanbevolen berichten

Gelukkig staat vaak op de cache pagina wel aangegeven, als je speciale tools nodig hebt. Maar een aantal default 'tools' zijn wel handig.

 

Vaak neem ik alles mee, maar soms laat ik ook wat achter in de auto. E.e.a. is wel afhankelijk of ik een tig-kilometer lange multi loop ( dan neem ik vaak alles mee ) of een korte wandeling van 500m.

 

In mijn rugzak zit:

- Pincet voor kleine log-rolletjes
- Pincet voor teken
- Zaklampje
- Magneetje op telescoop-stok
- Spiegeltje op telescoop-stok
- Pennen ( tig )
- Kleine blocnote
- Geprinte listings
- Extra batterijen voor je GPS
- Meer dan voldoende snoep, fruit, eten en drinken
- Plastic zakjes
- Pakjes papieren zakdoekjes
- Een handvol klein speelgoed ( altijd iets extra's in de cache doen )
- Fototoestel of mobiel ( voor o.a. leuke foto's bij je logs )
- Klein rolmaatje

- Wat reserve geld, voor als m'n portemonnee weer geplunderd is ( altijd een ijsje onderweg :wink2: )

In de hand een wandel- annex prikstok ( gewoon een oud tak, die ik al jaren achter me aansleep ).

Het is inderdaad wel veel, maar ach..... wordt je nog stiekem sterk ook :clown:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo min mogelijk eigenlijk, maar ja ik ga dan ook nooit op een enorme veldtocht, hooguit een dagje weg :)

De cache beschrijving, wandelstok (een must voor mij) ,rugzakje met GPS, eventueel trackables, een pen, droge sokken, fluitje en GSM (mocht ik hulp nodig hebben) beetje druivensuiker en wat te drinken (soms wat te eten).

Verder gemakkelijk aankleden in iets wat ook vies mag worden en mijn camera mee (een ouwetje, maar ik maak graag foto's).

(O ja en soms mijn scootmobiel. Pfff... wat een gesjouw dat geocachen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het tot aan mijn 1200e cache ongeveer, prima met alleen een Gps en print kunnen doen. Toen had ik eens een telescoopmagneet nodig en uv-lamp. Voor 12 euro incl. verzending op ebay. Uv-lamp bleek zelfs niet nodig. Belangrijkste is water als je van lange wandelingen houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi heb me kostelijk vermaakt om dit topic.. Als beginnende cacher ga ik eerst maar eens een bestelbus aanschaffen om al jullie adviezen ter harte te nemen..

En dan gai k me helemaal een breuk tillen aan die loeizware rugzak hahaha :sweatdrop:

 

Wij zijn wel begonnen met het samenstellen van een cache-rugzak /tas..

De inhoud tot nu toe:

- magneet

- pennen

- notitieboekje

- kleine goodies voor in de cache

 

Natuurlijk wordt er ook eten en drinken meegenomen als we meerdere uurtjes op pad gaan, en lotiondoekjes / snoetepoetsers voor vieze handjes en toetjes, dat krijg je met kidz ;) En wc papier.. ook dat ishandig met kinderen, die moeten altijd als er geen wc in de buurt is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat een waslijsten allemaal! Ik neem mee:

Mijn telefoon en een pen. Dat was het wel zo'n beetje. En soms, in een hele gekke bui, een flesje cola light.

Oja, en af en toe de hond. Als beginner heb je daar echt genoeg aan hoor. Soms helpt het om logjes te lezen of staat er in de omschrijving wat je nodig hebt, bijv een magneetje. Maar dat heb ik pas 1x gezien.

Veel succes!

Waar komen jullie vandaan gekkegridje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...