Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Dames, Heren, Buitenlui & ???: is het een idee als we een nieuw draadje starten met ( b.v. ) de naam 'L***en in de ruimte' en daar alle 'Off topic' en andere 'belangrijke' zaken in loggen? Dan is het ook niet nodig om iedere keer een draadje te laten ontsporen.........

Morgen maar eens kijken. Nu :wine: en :sleep1:

 

:beerchug: en droom zacht. Morgen ouwehoeren we weer verer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Log van een puntjesjager:

"Even meegepikt, onze 79ste van vandaag!"

en dan alle logjes afraffelen met een niets zeggend verhaal vanuit Gsak.

 

Dames, Heren, Buitenlui & ???: is het een idee als we een nieuw draadje starten met ( b.v. ) de naam 'L***en in de ruimte' en daar alle 'Off topic' en andere 'belangrijke' zaken in loggen? Dan is het ook niet nodig om iedere keer een draadje te laten ontsporen ( afgezien van het feit dat er altijd wel iemand is die het 'even' niet kan laten ).

.

 

Goed idee, een nieuw en eindeloos leuk draadje met de naam "Lachen in de ruimte". Het lijkt inderdaad een trent te worden om draadjes te laten ontsporen. Vraag me af welke onverlaat daarvoor verantwoordelijk is. Casteel met zijn biertje? Antarctica met zijn "meer humor of het forum"? Triskelle, Hooningkorf? Het zijn allemaal ontspoorders. Soms vraag ik mij af of ik de enige ben die serieus is.

 

Ja jij hebt gelijk zal het niet meer doen

Wil je vrienden worden ??

 

Misschien topic die heet geocafe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aandelen kopen aandelen kopen !!! snel snel morgen is het te laat kopen kopen !!!

 

Ik kan me ineens niet meer aanmelden bij geo.com. Wordt gevraagd of ik wil inloggen met facebook. Nee, dus. Maar op de normale manier herkent hij blijkbaar mijn wachtwoord niet???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aandelen kopen aandelen kopen !!! snel snel morgen is het te laat kopen kopen !!!

 

Ik kan me ineens niet meer aanmelden bij geo.com. Wordt gevraagd of ik wil inloggen met facebook. Nee, dus. Maar op de normale manier herkent hij blijkbaar mijn wachtwoord niet???????

 

Heb ook dit probleem.. en deze site is ook zo traag als wat. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aandelen kopen aandelen kopen !!! snel snel morgen is het te laat kopen kopen !!!

 

Ik kan me ineens niet meer aanmelden bij geo.com. Wordt gevraagd of ik wil inloggen met facebook. Nee, dus. Maar op de normale manier herkent hij blijkbaar mijn wachtwoord niet???????

 

Heb ook dit probleem.. en deze site is ook zo traag als wat. :angry:

 

Ja ook hier, je komt bijna het café niet in. Ligt dus gelukkig niet aan mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...