Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gedreven door dit door Blutch begonnen topic over deze virtuele cache zijn we vanochtend op pad gegaan om de hoekpunten van ons geclaimde hok 107-425 te gaan fotograferen. Denk er qua afstand niet te gering over, want we hadden toch bijna 20 km nodig om de vier punten fatsoenlijk te kunnen bereiken. We hebben hier erg veel water in de omgeving...... Wat ons voornamelijk bijgebleven is, dat we mogen vaststellen, dat 20 % van de bebouwde kom in Papendrecht en Dordrecht bezet wordt door houten schuttingen van de Firma's Gamma, Hornbach, Praxis etc. We besloten onderweg om in een volgend leven in deze tak van industrie te stappen en te trachten iets fraaiere schuttingen te ontwerpen en te verkopen. Jeetje, wat zijn die dingen toch lelijk. We konden alle punten binnen een marge van 0 tot 6 meter bereiken, waarbij je dan wel geconfronteerd wordt met een zeer verontrust kijkende mede-brandgang bewoner. Je kon aan hem zien dat hij al wist dat de wereld (op hem na) uit mafketels bestaat.... Bij een andere hoek moesten we (schalks om ons heen kijkend) een hekje naar particulier terrein door, maar we zagen niemand en het geluid van een aanslaande pitbull bleef uit.... Allah, een mens moet wat doen voor een puntje..... De hoeken drie en vier konden goed bereikt worden.

We zijn er een paar uur mee bezig geweest en vonden het voor een keer best wel leuk om te doen. En ach... zonder dit forum zouden we deze cache eigenlijk nooit gezien hebben. Dat is dan toch ook wel weer grappig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TT, ik had graag nog foto's van de omgeving gezien, mooie vergezichten of zo.

 

Vergezichten in een brandgang met een zuur kijkende buurman in een wit Aldi hempje en met ongekamde haren? En in een gemeentebosje met 5 meter hoog struweel? Jij overschat de cachemogelijkheden in Dordrecht Oost op dit gebied..... :-) Mijn hok is een hok in een wijk vol harde werkers en stoere scheepsbouwers. Kortom, het laatste bolwerk van de PvdA....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat op dit forum nooit te voorspellen is welk onderwerp een succes wordt en welk onderwerp wordt afgebrand. Maar ik ben dan ook geen romanticus.

Wat ik me dan ook afvraag is, hoe er zou worden gereageerd indien de cache niet was gelegd in 2003 maar een jaar of 10 later?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...