Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nou ontgaat mij hier iets belangrijks.

Sorry, als dit overkomt als overlast.

Maar is het nou gewoon de bedoeling dat je een hokje 'claimt', foto's maakt en dan gewoon de cache mag loggen ?!?!?!

Klopt...het is een virtual, maar je moet wel aantonen dat je de 4 hoekpunten bezocht hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat mijn enthousiasme getemperd werd door het feit, dat we hier in de buurt al heel wat hokjes hebben gefotografeerd voor NL in Beeld, wilde ik niet direct volop gaan voor het idee achter deze virtuele cache. Wat gedaan is, is gedaan zeg ik altijd maar..... Maar een Team bestaat uit meerdere deelnemers, anders zou het geen Team zijn..... En na uitleg over wat ik op het geocaching.nl forum had gelezen kon ik bij wijze van spreken de fietsen al in de garage klaar zetten.... Tja.... En alhoewel het op een forum iets lastiger is om een bij mij aanwezige mening om te zetten in een opvatting, die in grote lijnen die van de rest van de deelnemers volgt, is dat thuis natuurlijk een ander verhaal..... De sancties zijn breder, zoutloos eten is ook niet alles en de keuze te moeten maken tussen een soapserie en Nederland-Mexico gaf de doorslag.... :-) Het Team Tabak heeft dus een mooi hok gevonden op niet al te grote afstand van de woonstede en we gaan deze week buren en buitenlui lastig vallen met een fototoestel en een GPS ontvanger..... Het houdt ons minimaal een paar uren van de straat (of juist er op)..... Waar dit forum al niet toe kan leiden..... &^%(*&

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Tabak,

Leuk hè, hoe je mening op verschillende manieren beïnvloed wordt? Ik hoop dat je een mooi hokje kunt vinden.

In de Waard lijkt me nog een ander risico op de loer liggen dan hooivorken.... ik hoop dat je niet hoeft te zwemmen of fierljeppen om op de hoekjes van je hokje te geraken. Anders graag een foto natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen leuker vermaak dan leedvermaak hé.... hahaha. Ma Tabak zal de eerste zijn om het tafereel vast te leggen hoor.... :-) En misschien komen we wel mede-cachers tegen, die op de andere hoek tot hun kruis in het water staan..... Had ik nou toch maar dat waadpak voor 6 Euro bij de Lidl gekocht.... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ik zou zeggen zet hem op want voor je het weet ben je te LAAT !!!!

 

Dat valt wel mee. Het Markermeer is nog vrij, zie ik.

Voor een schaker is een hokjesgeest wel handig.

Dan moet je het wel zwemmend doen hè en niet makkelijk met een bootje want anders neem je je zelf in de boot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels dol-enthousiast geworden, ga ik ook mijn hok zoeken. Ten zuiden van mijn rozentuin ligt nog een heel terrein te braken. Veel weiland, maar de boer slaapt hopelijk 's nachts. Wordt een virtuele nachtcache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...