Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

 

Ik vind dat tevens mijn taak als ik zoiets zie, maar ik ben een van de weinigen in cacheland.

Was iedereen maar zoals jij. Dan zouden we in een heel andere wereld leven.
Dat zou vermoedelijk wel wat eentonig worden, allemaal hetzelfde zijn ☺
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik vind dat tevens mijn taak als ik zoiets zie, maar ik ben een van de weinigen in cacheland.

 

Jij, ik en een paar anderen zijn behulpzaam naar de cachecommunity, de rest moppert alleen maar

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

Ik vind dat tevens mijn taak als ik zoiets zie, maar ik ben een van de weinigen in cacheland.

 

Jij, ik en een paar anderen zijn behulpzaam naar de cachecommunity, de rest moppert alleen maar

 

Barny

WAHAHAHAHAHA (veegt tranen uit ogen)

 

O nee, wacht even, je zegt niet dat jij zelf niet moppert, lieve Barny ☺

 

Behulpzaam zijn naar de cachecommunity kan op velerlei manieren hoor. Ik durf te beweren dat ik op mijn manier ook behulpzaam ben nu en dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff een voorbaald Do,

ik was gister op een event en door jou schuld was ik veroordeeld om bij een groepje trail-klungels en favo-prutsers te gaan zitten.

de verhalen die ik hoorde, om te rillen en buiten dat ze buitengewoon trots waren hoelang ze in sommige gevallen naar die weggegooide potjes moesten zoeken kwam ook hun ergernis aan bot het niet vinden van potjes die er niet waren, sommige logde die gewoon als found ( zij konden toch niet weten dat die potjes al een hele tijd weg was, die trial lag niet naast de deur, moet de potjes pleurder maar onderhoud plegen, ) maar geen enkele van de bezoekers had een NM log geplaatst (levert immers geen puntje op)

als bezoekers nu wel een NM log plaatsen dan kunnen de volgende bezoekers, de co en niet te vergeten, de reviewer zien dat er "iets" niet klopt aan de "cache" en daar kan iedereen de maatregelen nemen die men nodig acht.

zo help je je medemens,

​maar het meeste van dat soort trail volk, ego rapers, zijn egoïstische wezens, in mijn ogen totaal geocaching onwaardig

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu is er niets gebeurd, alsnog doen ?

Nogmaals, een NA log plaats je, wanneer de CO geen onderhoud pleegt aan zijn cache. Of wanneer er natuurschade optreedt. Gewoon doen en laat de reviewer hem op zijn verantwoordelijkheden aanspreken.

 

Ik vind dat tevens mijn taak als ik zoiets zie, maar ik ben een van de weinigen in cacheland.

Was iedereen maar zoals jij. Dan zouden we in een heel andere wereld leven.

 

Ik moet je nageven dat je mensenkennis hebt. Ik ben in elk geval niet onverschillig en egoistisch zoals het merendeel wel in het leven staat. Alles moet maar kunnen, toch? Ik kom op voor de natuur en mijn medemens. Dank voor het compliment!

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve Barny,

 

nu word ik nieuwsgierig.

Waarom is het mijn schuld volgens jou?

omdat er een leuke, lieve, schattige, deskundige, maar vooral een charmante bijdrage als zijnde jou, ontbrak in mijn feestvreugde

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb intussen een NA geplaatst

 

een beetje raar,

jij heb die dag ook nog andere cache's bezocht, waarvan eentje vol met papierpulp die je als "foto log" heb gelogd

op die cachepagina staan al veel meer en zelfs maanden oude NM logs op

waarom heb je dat papierpulp uberhoud bezocht?,

waarom heb je die cache met een foto log (valse log, On-topick) gelogd?,

waarom heb je niet geprobeerd om er wat van te maken cq op te knappen?,

waarom heb je daar geen NM gelogd?, en waarom log je daar geen NA op?

zo tegenstijdig allemaal,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me natuurlijk verdedigen maar ik was daar met engelse kennissen die graag daar een wandeling wilde maken en had niets bij me om het te vervangen. Het is natuurlijk weer een leermoment,

Ik probeer altijd een wandeling te combineren met het zoeken wat jij "rommel" noemt. De wandeling staat voor mij primair, de kokertjes geven mij dan het volgende doel zodat er wat "extra's" aan de wandeling wordt toegevoegd. Bij de natte was tenminste nog iets te vinden en die heb ik maar als gevonden gelogd, overigens waren er voorgangers en nakomers die hetzelfde gedaan hebben. Sommigen hebben zelfs een nieuw logpapiertje in gedaan wat snel daarna weer nat was. Misschien had ik toen ook een NM moeten plaatsen maar dat is vergeten Sorry ! De CO is overigens sinds mei niet meer on-line geweest.

 

Overigens hebben we erg van de wandeling genoten en dat is wat het allemaal om gaat !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, maar ja, barny wandelt niet dus waar moet hij dan van genieten?

Sorry, kan het weer niet laten zo op een zondagmiddag vol schaatsplezier waarvan anderen ook vast denken: waar gaat het over?

goed dat je reageert, hou je niet in,

dat jij van wandelen houd en kan en ook nog eens daar van geniet is gewoonweg prachtig, dat geocachen jou helemaal niets interesseert geeft ook niet

ik hou van mokkagebak en een cache die geplaatst is door iemand die er plezier in heeft om de bezoekers te plezieren,

daar verschillen we beide dus duidelijk in, gelukkig mag dat ook

 

Ik kan me natuurlijk verdedigen maar ik was daar met engelse kennissen die graag daar een wandeling wilde maken en had niets bij me om het te vervangen. Het is natuurlijk weer een leermoment, je hoeft niets te vervangen, dat is werk voor de co, net zo als je ook niet hoeft te loggen

Ik probeer altijd een wandeling te combineren met het zoeken wat jij "rommel" noemt. De wandeling staat voor mij primair, de kokertjes geven mij dan het volgende doel zodat er wat "extra's" aan de wandeling wordt toegevoegd .ook hier weer, leuk als je iets extra's bij je wandeling doet, maar waarom log je dan als het toch niet om de cache gaat? Bij de natte was tenminste nog iets te vinden en die heb ik maar als gevonden gelogd, als je de richtlijnen er op na leest (iets waar ook jij mee akkoord ben gegaan) is alleen een fysiek geplaatste log een reden oom ook een found op de pagina als found te mogen loggen overigens waren er voorgangers en nakomers die hetzelfde gedaan hebben. laat jij je als volwassen mens je doen en laten afhangen wat anderen wel of niet doen? Sommigen hebben zelfs een nieuw logpapiertje in gedaan wat snel daarna weer nat was. Misschien had ik toen ook een NM moeten plaatsen maar dat is vergeten Sorry ! De CO is overigens sinds mei niet meer on-line geweest. Nog meer reden om een NA te plaatsen, als de co geen zin meer heeft om onderhoud aan zijn cache te plegen is de cache geschikt voor het archief en besparen jullie dat andere geo"cachers" die troep tegenkomen, en word er ruimte gemaakt voor de lokale geocachers om er een echte cache te plaatsen waar dan wel (opr)echte geocachers op af komen om te genieten van de cache én de omgeving,

​zo help je je mede mens

 

Overigens hebben we erg van de wandeling genoten en dat is wat het allemaal om gaat !

mooi voor jullie en begrijpelijk, maar als het toch niet om de cache gaat, waarom dan elke keer bukken voor een stukje zooi op te rapen en daarna weer weg te gooien als je de wandeling ook zonder al die hindernissen kan doen waardoor je nog meer van de mooie en schone (zonder papierpulp en ander geo-afval tegen te komen),

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Jaaaa, na een jaar of drie maar weer eens op dit forum. Leuk om te zien dat sommige dingen nooit veranderen. Fijn ook om de comments van good old Barny te lezen. I love it! 

Vandaag weer een staaltje valse logjes gezien op Vlieland. Daar waar je alleen maar in de weekenden mag komen vanwege schietoefeningen, weet een oude kennis op een dinsdag in februari toch een cache te  loggen. Maar niet in het logboek te bespeuren uiteraard. Sterker nog, niet eens op Vlieland geweest.... Zo kom ik ook wel op m'n 20.000 puntjes. 

Tja, inderdaad. Sommige dingen veranderen nooit... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...