Spring naar bijdragen

Nieuwste cache(s) per email ontvangen?


siwari

Aanbevolen berichten

In de logs van nieuwe caches lees ik steeds dat leden direct een melding krijgen als een nieuwe cache on-line is. Zelf krijg ik 1x per week een overzicht van nieuwe caches die dan vaak al enige dagen on-line zijn en zelfs al door diversen zijn gelogd.

 

Wat moet ik doen om ook een snellere melding te krijgen?

 

Hartelijke groet, Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben premium member maar krijg ook slechts 1 x per week een melding. En ik kan nergens een instelling vinden. Wie weet hoe dat moet?

 

Als je de link waar de pijl naar toe wijst kiest kan je notificaties inschakelen.

 

 

 

De notificatie staat bij mij op 'active'. Betekent dat dan dat er nu wel direct meldingen komen? Wat moet ik dan met de volgende zin die daar ook bij staat: "The Instanotify feature is now out of beta but is still not yet approved by the Food and Drug Administration."?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet dan wel notificaties aangemaakt hebben en er moet een rood vinkje voor staan.

 

Het lijkt te gaan lukken. Als ik op 'Create a New Notification' klik, kom ik op een scherm waar met een vinkje wordt aangegeven dat de Notifications Enabled zijn.

 

eerst maar even afwachten. Bedankt voor alle tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al bijna een jaar Premium Member

Dus bijna een jaar nog niet gebruik gemaakt van 1 van de voordelen die het premium memberschap met zich meebrengen. :ph34r:

 

Nu misschien nog combineren met een programma wat de informatie uit de pocket query's voor je kan bijhouden (GSAK bijvoorbeeld)

en er gaat een wereld voor je open. :blush:

 

Succes, Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word Premium Member op geocaching.com. Dan krijg je meteen een mailtje. Maar je kunt de nieuwste caches ook hier zien.

 

Ik ben al bijna een jaar Premium Member

Ik bedoelde het eigenlijk een beetje algemeen, ook voor andere cachers. Maar probeer het maar hier. Daar kun je het instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je voor de afstand instelt op 80 kilometer, zit je op het maximum. 80 kilometer, ongeveer 50 mijl

 

En via twitter zie je ze nog sneller voorbij komen op #geocachingNL

 

Die afstand is duidelijk, maar wat bedoel je precies met twitter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je voor de afstand instelt op 80 kilometer, zit je op het maximum. 80 kilometer, ongeveer 50 mijl

 

En via twitter zie je ze nog sneller voorbij komen op #geocachingNL

 

Die afstand is duidelijk, maar wat bedoel je precies met twitter?

FFFFF Googelen zie hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...