Spring naar bijdragen

Gezichtboek


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geen lid van allerlei asociale media, toegang is zelfs via de hostslist geblokkeerd vanaf mijn systemen. Geen last van dus.

 

Ik ben niet zo happig op het "delen van mijn belevenissen met de hele wereld".

Als ik iets wil delen, dan doe ik dat op mijn manier en niet omdat geldwolven over mijn rug willen incasseren. :bag:

 

Ik snap nooit hoe de mensen die de mond vol hebben over het schenden van hun privacy wel deelnemen aan dit soort media en vrolijk zelf hun privacy schenden.

bewerkt door Pocileh
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHA heel geocachend Nederland op zijn smalst... Privacy geldwolven en wat al niet meer... Waarom? Omdat groundspeak een optie heeft geboden om via je Facebook account te kunnen aanloggen... Meer niet, er is geen optie om je log direct te posten of wat al niet meer heel simpel FACEBOOK IS NIET GEOCACHING.COM en GEOCACHING.COM IS NIET FACEBOOK

 

Voor dat iemand iets roept over privacy en geldwolven ga dan eerst eens kijken wat je eigen internet gedrag is ook al ben je heel voorzichtig dan nog is de kans groot dat JOU informatie bij meer partijen bekend is dan je in eerste instantie denkt.

 

en Oja......... Facebook niet benaderbaar maken door het aanpasssen van hostlists?? Dat is echt sneu om te doen, je hebt toch ook geen zwart wit televisie meer????? Tuurlijk hoef je geen account te hebben op facebook en er aan mee te doen dat is je eigen beslissing maar afscheremen om er maar niet mee in aanraking te komen tja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eigen privacy kan je niet schenden.

Je kan daar hoogstens onbedachtzaam mee omgaan, en privezaken vrijgeven en daarmee jezelf beschadigen.

 

Privacy schenden is iets wat iemand anders doet met dingen die jij als prive beschouwt, waar jij geen toestemming voor hebt gergeven.

In dit geocaching.com voorbeeld is er (nog) geen sprake van schendingen.

Je logt immers zelf in via facebook. En dat hoeft niet, je kan nog steeds via de 'normale' manier inloggen.

 

Of het verstandig is om je geocaching nick te koppelen aan facebook? Dat is een andere vraag. Als je op facebook hetzelfde mailadres gebruikt kan het vermoedelijk niet zoveel kwaad.

Ik heb op FB een ander mailadres en houdt het geocachen liever gescheiden. (Je weet wel, een discrete hobby.)

Ik zal dan ook niet inloggen via facebook.

 

Maar dat is een vrije keuze.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHA heel geocachend Nederland op zijn smalst... Privacy geldwolven en wat al niet meer... Waarom? Omdat groundspeak een optie heeft geboden om via je Facebook account te kunnen aanloggen... Meer niet, er is geen optie om je log direct te posten of wat al niet meer heel simpel FACEBOOK IS NIET GEOCACHING.COM en GEOCACHING.COM IS NIET FACEBOOK

 

Voor dat iemand iets roept over privacy en geldwolven ga dan eerst eens kijken wat je eigen internet gedrag is ook al ben je heel voorzichtig dan nog is de kans groot dat JOU informatie bij meer partijen bekend is dan je in eerste instantie denkt.

 

en Oja......... Facebook niet benaderbaar maken door het aanpasssen van hostlists?? Dat is echt sneu om te doen, je hebt toch ook geen zwart wit televisie meer????? Tuurlijk hoef je geen account te hebben op facebook en er aan mee te doen dat is je eigen beslissing maar afscheremen om er maar niet mee in aanraking te komen tja

 

Even goed lezen slimmerik.

Ik heb het niet over de koppeling Faceboek - Geocaching maar over het gebruik van asociale media in het algemeen. Maar voor jou waarschijnlijk moeilijk te begrijpen.

 

En wat betreft mijn bekendheid op internet...ik ben me daar goed van bewust en hou er rekening mee in de wetenschap dat ik niet alle sporen kan verdoezelen. En als jij het sneu vindt dat ik dat soort dingen blokkeer via mijn hostslist, geniet er maar van. Ik trek mijn eigen plan. We zien later wel wie de sneue figuur is.

Jij bent kennelijk een van die eenvoudige figuren die kost wat kost met de grote massa mee moet gaan om er maar bij te horen. Jouw goed recht, ik doe daar niet aan mee en zal me zo goed mogelijk afschermen. Dat is mijn goed recht.

bewerkt door Pocileh
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in ieder geval facebook & twitter gescheiden houden van Geo*.com.

 

 

OffTopic: Ik hoop dat dit een zinnig draadje blijft.

 

 

Waarom --> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90'>http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90

 

Dit dreigt een onplezierig topic te worden. Even allemaal tot tien tellen.

 

 

Hoezo -----> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in ieder geval facebook & twitter gescheiden houden van Geo*.com.

 

 

OffTopic: Ik hoop dat dit een zinnig draadje blijft.

 

 

Waarom --> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90'>http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90

 

Dit dreigt een onplezierig topic te worden. Even allemaal tot tien tellen.

 

Onplezierig (beetje hatelijk) is iets anders dan flauwekultrappen.

 

Hoezo -----> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19625&st=90

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHA heel geocachend Nederland op zijn smalst... Privacy geldwolven en wat al niet meer... Waarom? Omdat groundspeak een optie heeft geboden om via je Facebook account te kunnen aanloggen... Meer niet, er is geen optie om je log direct te posten of wat al niet meer heel simpel FACEBOOK IS NIET GEOCACHING.COM en GEOCACHING.COM IS NIET FACEBOOK

 

Voor dat iemand iets roept over privacy en geldwolven ga dan eerst eens kijken wat je eigen internet gedrag is ook al ben je heel voorzichtig dan nog is de kans groot dat JOU informatie bij meer partijen bekend is dan je in eerste instantie denkt.

 

en Oja......... Facebook niet benaderbaar maken door het aanpasssen van hostlists?? Dat is echt sneu om te doen, je hebt toch ook geen zwart wit televisie meer????? Tuurlijk hoef je geen account te hebben op facebook en er aan mee te doen dat is je eigen beslissing maar afscheremen om er maar niet mee in aanraking te komen tja

 

 

google eens >>> Track_leader <<< en je weet genoeg :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...