Spring naar bijdragen

Interessant Gps Kickstarter Project


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Uh, ja, een reclamespot. Wat moet ik daarmee?

Als je niet precies weet wat Kickstarter is, dan zou ik me eerst wat ionlezen en dan pas onzinnige opmerkingen hier plaatsen.

 

On topic;

Open source en grotere nauwkeurigheid dan huidige GPS.

Lijkt me een erg leuk dingetje, vooral als er projecten komen om dat ding aan een scherm te hangen. Of aan mijn tablet.

 

Allen de prijs is wat minder.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is hier nieuw aan?

Sync op golflengte gebeurd al jaren, anders zou de afwijking inderdaad tientallen meters zijn en dat is het niet.

Een referentie meting om de ionische storing te compenseren is ook niet nieuw, er zijn betaalde diensten voor maar op mn werk staat gewoon een referentie GPS op een vaste (nauwkeurig bekende) plek. Dat systeem gebruiken de mannen al jaren en heeft een nauwkeurigheid in de orde van anderhalve centimeter dacht ik.

 

Het enige nieuwe is de prijs, 900 dollar voor zo'n systeem is inderdaad best wel voordelig. Tenminste als het een compleet systeem is en niet alleen een printplaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh, ja, een reclamespot. Wat moet ik daarmee?

Als je niet precies weet wat Kickstarter is, dan zou ik me eerst wat ionlezen en dan pas onzinnige opmerkingen hier plaatsen.

 

Kijk, dit soort opmerkingen nodigt 'newbies' echt uit om dit forum te blijven bezoeken. Lekker subtiel, gevat en humoristisch. Echt niet....!

 

Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh, ja, een reclamespot. Wat moet ik daarmee?

Als je niet precies weet wat Kickstarter is, dan zou ik me eerst wat ionlezen en dan pas onzinnige opmerkingen hier plaatsen.

 

Kijk, dit soort opmerkingen nodigt 'newbies' echt uit om dit forum te blijven bezoeken. Lekker subtiel, gevat en humoristisch. Echt niet....!

 

Doei.

You're welcome. Zeer zeker op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...