Spring naar bijdragen

Garmin Kondigt Nieuwe Etrex Serie Aan


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zijn er ook al indicaties van de prijzen?

 

Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, maar ik zie nog steeds dat drukknopje.

Mij lijkt een touchscreen toch handiger...Maar daar heb ik geen ervaring mee, met dat knopje wel !

bewerkt door Oemoemenoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijsindicaties staan er bij.

Vanaf 119,00 dollar

 

Ik zie het nu ook, lijken mij schappelijke prijzen.

 

Ik vind dat knopje bij een multi niet zo fijn en soms ook niet als ik bijvoorbeeld namen wil wijzigen na het inladen.

Dan laad ik vaak veel caches in en na verloop van tijd vind ik dat knopje niet meer zo prettig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Legend HCx is mechanisch sterker dan mijn 60CSx. Daarvan werkt het aan/uitknopje al niet meer, en zijn de opschriften van de knopjes gesleten. Dat alles na 2 jaar en 2 weken gebruik (dus 2 weken uit de garantie...)

De Legend HCx daarentegen werkt na 3 jaar nog probleemloos, incl. dat knopje/pookje. Alleen die rubberrand is al 1 x gerepareerd en laat nu weer los....

 

YMMV, FF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo bekijk lijkt het een beetje op de betaalbare oregon, met wat minder functies. Ik vraag me ook af hoeveel eTrex H's er nog worden verkocht als de eTrex 10 €10 duurder is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat ze een betere lijm voor het rubber gebruiken (meer dan 5 jaar gezeur met her rubber dat loslaat is wel erg slecht)

 

wel mooi design, maar voor geen goud meer omruilen voor mijn oregon 450

(ps mijn touchscreen doet het prima met een stylus hoor zelfs met een invisible shield van Zagg erop)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...