Spring naar bijdragen

Amsterdamse Waterleidingduinen


Vindplaats

Aanbevolen berichten

Het afgelopen weekend hebben wij in de Amsterdamse Waterleidingduinen, ingang Zandvoortselaan in Zandvoort gewandeld. Het was een mooie wandeling en veel herten gezien. Het is een uitstekend gebied voor geocaches. Gaarne willen wij nog eens teruggaan, maar dan om geocaches te zoeken. Wie weet leuke multi's in de Waterleidinguinen. Het hoeft niet bij deze ingang te zijn, maar kan ook bij een andere ingang. Liebe im Krieg hebben wij al eens in het verre verleden gelopen, dus deze hoef je niet te vermelden. Hopende op leuke reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GCJKBG Berg van Starrenburg is gearchiveerd, GC4181Q Duinwachters heb ik al eens gelopen, dus zal het waarschijnlijk GC5PTZY Zilks Uitzicht punt worden. Het nadeel van Geocaching.com is dat je niet kunt zoeken op, in dit geval Waterleidingduinen of id. Vandaar mijn oproep. Bedankt voor de reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berg van Starrenbroek is een traditional en traditionals hebben niet mijn voorkeur.

 

Doorgaans geldt dat ook voor mij. Maar een rondje langs een handjevol tradi's in een mooi natuurgebied is vaak ook niet verkeerd. :wistling:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nadeel van Geocaching.com is dat je niet kunt zoeken op, in dit geval Waterleidingduinen of id. Vandaar mijn oproep. Bedankt voor de reactie.

- Je kan uiteraard gewoon op de kaart kijken, dan zie je dat er sowieso niet veel multi's zijn daar.

- Ja kan in de zoekfunctie de coördinaten van de locatie invoeren en eventueel ook nog filteren op multi's.

Volgens mij mogelijkheden te over dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het nadeel van Geocaching.com is dat je niet kunt zoeken op, in dit geval Waterleidingduinen of id. Vandaar mijn oproep. Bedankt voor de reactie.

- Je kan uiteraard gewoon op de kaart kijken, dan zie je dat er sowieso niet veel multi's zijn daar.

- Ja kan in de zoekfunctie de coördinaten van de locatie invoeren en eventueel ook nog filteren op multi's.

Volgens mij mogelijkheden te over dus.

 

- De kaart is niet volledig en je kunt niet precies de omgeving zien, bos, stad, waterrijk;

- Als je de coördinaten wilt invoeren, moet je die natuurlijk eerst weten;

- Als gekozen wordt voor filteren op multi's dan kun je dus nog beter een pocket quiry maken.

Kortom om goed te kunnen zoeken ontbreken wat opties.

 

OASE: GCE05

 

Langeveld GC1KR5G

 

Langeveld en de Oase heb ik reeds gelopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Het nadeel van Geocaching.com is dat je niet kunt zoeken op, in dit geval Waterleidingduinen of id. Vandaar mijn oproep. Bedankt voor de reactie.

- Je kan uiteraard gewoon op de kaart kijken, dan zie je dat er sowieso niet veel multi's zijn daar.

- Ja kan in de zoekfunctie de coördinaten van de locatie invoeren en eventueel ook nog filteren op multi's.

Volgens mij mogelijkheden te over dus.

 

- De kaart is niet volledig en je kunt niet precies de omgeving zien, bos, stad, waterrijk;

- Als je de coördinaten wilt invoeren, moet je die natuurlijk eerst weten;

- Als gekozen wordt voor filteren op multi's dan kun je dus nog beter een pocket quiry maken.

Kortom om goed te kunnen zoeken ontbreken wat opties.

- Ik kan dat prima zien op de kaart hoor, bij bos zie ik bomen, bij stad zie ik huizen en bij water, uhm, ja, water. Wat je met 'niet volledig' bedoelt snap ik niet zo goed, ik zie alle caches en de hele wereld.

- Ik neem aan dat je weet waar de waterleidingduinen liggen, aangezien je daar heen gaat, dus coördinaten vinden lijkt me niet heel ingewikkeld als cacher. Daarnaast krijg je ook gewoon de coördinaten als je de waterleidingduinen op Google Maps of op Wikipedia bijvoorbeeld opzoekt.

- Uiteraard is een PQ maken ook een optie als je wil filteren, maar dat is in mijn ogen een beetje overkill als je 1 multi zoekt met alle bovenstaande zoekopties ter beschikking.

Ik ben benieuwd wat er dan precies ontbreekt.

 

Ik heb er uiteraard niks op tegen om deze vraag hier te stellen natuurlijk, maar ik was het niet echt eens met de reden. Vandaar dat ik deze opties aangaf.

bewerkt door Japiejoo
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor de cache : OASE: GCE05 moet snel zijn want de ANWB paddenstoelen worden vandaag tot 1 januari verwijderd.

 

Tja en als die er niet meer zijn kan je deze cache niet meer lopen.

 

gezien de waterboy niet echt actief meer zijn met geocachen zal hij niet worden aangepast.

heb al een paar keer een email gestuurd naar de boy maar helaas ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blutch,

 

Bedankt voor je reactie. De Oase had ik al gelopen. Het is toch eigenlijk jammer dat in zo'n mooi gebied met zoveel verstopplaatsen, zo weinig geocaches liggen. Mijn oproep heeft er slechts een handjevol opgeleverd, waarvan ik er 2 niet gelopen heb en nu nog maar een. Asterix en de ontvoering van Walhalla heb ik gisteren gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...