Spring naar bijdragen

Cachen in Het Geldersch Landschap


Mumzle

Aanbevolen berichten

Mooi dat GL bereikbaar is. :beerchug: Geeft me een beter gevoel dan dat we op "gespannen" voet leven. Perfect!!

 

Als terreinbeheerders hebben wij daarom een belangrijke taak om te zorgen dat groepen recreanten geen hinder van elkaar ondervinden, zodat zoveel mogelijk mensen van onze terreinen kunnen genieten. Dat doen we onder andere door zorgvuldig te plannen waar we wel een geen mensen willen hebben, nog afgezien van kwetsbare gebieden die we sowieso willen ontzien. Onze eigen wandelroutes, ruiterroutes, fietsroutes en overige routes zijn daarom op elkaar afgestemd.

 

Beheerders lijken dus erg veel op geocachers :yes: . Of was het nu andersom? Het zou dan ook aardig zijn om bij het plaatsen van de cache goed samen te werken. Win-win! Krijgen we waarschijnlijk ook betere caches!

 

 

Met enig creatief knip- en plakwerk heeft journalistiek Nederland dit volledig weten te verdraaien, zodat het leek alsof wij (en met ons SBB) geocachen een slechte zaak vinden.

 

Dat is journalistiek jammer genoeg wel vaker zo. Men maakt mekaar gek met negatieve zaken. Het is de media veelal om de hype te doen ipv het nieuws en de achtergronden. Voor hun (?!) zou het mooiste zijn als er "bloed" vloeit :lol1: (zoiets van: beheerder en geocacher begraven gezamenlijk journalist in cache?).

bewerkt door koedeboe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 7 months later...
Over ongeveer 1 a 2 weken zal de daadwerkelijke tekst van de afspraken gepubliceerd worden, waarbij dan de telefoonnummers en contactpersonen beschikbaar zullen zijn. Dus nog even geduld als je wilt.

Enne... voor mensen die in GL-terreinen een cache zouden willen plaatsen of een route willen leggen: voorlopig ben ik contactpersoon, tot bekend is hoe we het precies gaan regelen.

 

Ciska van der Genugten

(Gelderse Roos)

 

Het is alweer een tijdje terug, maar zijn de contactpersonen bij het Geldersch Landschap inmiddels al bekend?

Ik kan zo snel niets op de .nl site of het forum vinden? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over ongeveer 1 a 2 weken zal de daadwerkelijke tekst van de afspraken gepubliceerd worden, waarbij dan de telefoonnummers en contactpersonen beschikbaar zullen zijn. Dus nog even geduld als je wilt.

Enne... voor mensen die in GL-terreinen een cache zouden willen plaatsen of een route willen leggen: voorlopig ben ik contactpersoon, tot bekend is hoe we het precies gaan regelen.

 

Ciska van der Genugten

(Gelderse Roos)

 

Het is alweer een tijdje terug, maar zijn de contactpersonen bij het Geldersch Landschap inmiddels al bekend?

Ik kan zo snel niets op de .nl site of het forum vinden? :rolleyes:

 

Wij hebben Ciska benaderd en via haar contact gekregen met de beheerder van het gebied waarin we een cache wilden plaatsen. Zij is ook meegeweest bij het lopen van onze uitgezette route met de beheerder van het gebied.

Ik zou zeggen mail Ciska eens met de vraag dat je een cache wilt in een bepaald gebied en kijk hoe het verder loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

Beste Cachers,

 

Wij voeren een onderzoek uit in opdracht van het Geldersch Landschap en Geldersche Kasteelen (GLGK). Omdat wij verwachten dat jullie bekend zijn met de site, maar vooral ook met de omgeving, willen wij jullie vragen mee te werken aan een heel kort onderzoek.

 

Hierbij vragen wij jullie de volgende vragen te beantwoorden:

 

1. Waarvoor zou je de website van het GLGK bezoeken?

2. Wat verwacht je tegen te komen op de website van het GLGK?

3. Als je nu op de website,http://www.mooigelderland.nl/, kijkt, wat valt je dan op?

4. Waarom behoor jij, naar jouw mening, tot de doelgroep van het GLGK (let op: hiervoor hoef je dus niet in de provincie Gelderland te wonen)?

5. Hoe kan het GLGK volgens jou, inspelen op de doelgroep waar jij toe behoort?

 

Reacties op de bovenstaande vragen kunnen gemaild worden naar ruud@ef2.nl

 

Graag willen wij jullie bij voorbaat danken voor de eventuele medewerking aan dit onderzoek.

 

Mochten er verder vragen zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

R. Paauw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk een onderzoek om aandacht te vragen voor de natuur en cultuur (o.a. kastelen) in Gelderland. Prima.

 

1. Waarvoor zou je de website van het GLGK bezoeken?

Informatie zoeken over natuurgebieden in Gelderland.

2. Wat verwacht je tegen te komen op de website van het GLGK?

Goede en aantrekkelijke informatie.

3. Als je nu op de website,http://www.mooigelderland.nl/, kijkt, wat valt je dan op?

Een goed verzorgde website.

4. Waarom behoor jij, naar jouw mening, tot de doelgroep van het GLGK (let op: hiervoor hoef je dus niet in de provincie Gelderland te wonen)?

Verkeerde vraag, ik behoor niet bij voorbaat tot de doelgroep.

5. Hoe kan het GLGK volgens jou, inspelen op de doelgroep waar jij toe behoort?

Ik behoor tot de doelgroep "Natuurliefhebbers, die donateur zijn van het GLGK en hopen nog meer aandacht te vergaren voor het GLGK door het verkrijgen van een vergunning om een geocache te plaatsen op één van hun terreinen, waardoor nog meer mensen gaan genieten van de natuur." Daar kan het GLGK dus op inspelen. Binnenkort ga ik toestemming vragen voor een cache waar ik al een aantal maanden mee bezig ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...