Spring naar bijdragen

Derde Ouwe Stompen Event


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik heb een schurft aan het vele onnodig (lange) qwooten wat men zonder na te denken hier maar blijft doen en erg hinderlijk is (hebben ze dat zelf niet door?) #Swoord

 

maar Twinnie wat een stomme vraag, als jij ook maar 1 seconde had willen nadenken dan had je zelf tot de ontdekking gekomen dat de event organisatie alles over het event bepaalt, dus ook tot wanneer zij het vinden wanneer je een oude stomp bent, en voor mij persoonlijk is een oude stomp niet afhankelijk van wanneer je bent begonnen met geocachen maar je algemene houding met het geocachen, maar dat is persoonlijk om het nog maar eens extra te benoemen

 

Barny

 

Een stomme vraag is het niet, je had het misschien beter kunnen verwoorden wie dat gaat bepalen....

Net als jou lees ik wat ik wil lezen ;-)

 

Maar goed om het bij het topic te houden, misschien moet jij maar eens met Kees om de tafel voor de organisatie......hebben we direct twee mensen die het willen organiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben van militaire dienstplichtige lichting van 67-5. Moest toen al de wei in met kaart en kompas, het echte geocaching-werk dus. Ben ik nu ook welkom bij het eerder genoemde oude stompen event? Of blijft het toch voorbehouden aan de eliten onder de geocachers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees ik en om tafel is altijd gezellig, en nu jij er bij om ons te vertellen wat we dan toch zouden moeten doen is het bijna helemaal klaar :)

 

Barny

 

 

Misschien zou je @Wijntjuh moeten vragen die heeft daar meer ervaring in, gezien de laatste keer.

Misschien wil VRIEND @Biertjuh ook nog aanhaken dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...