Spring naar bijdragen

Hoe Willen Wij Het Spel Spelen?


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Kijk Villadora, we kennen onze pappenheimers nu wel een beetje. De valsspelers kun je dwarsbomen door:

 

1) regelmatig de cache te verplaatsen. Niets is leuker dan de mails en logs die je dan krijgt. Hulplijnen werken dan ook niet meer. ​zo veroorzaak je dat de hele omgeving word platgewalst en gesloopt door de tervergeefs zoekende eindcoord lopers "wil je dat?"

2) iets toe te voegen waardoor er toch niet gelogd kan worden. ook leuk in de log op internet. Zo onderscheiden de echte mannen zich van de punten watjes ​dan word de cache gesloopt dor de mensen die gefrustreert raken van jou hindernis "wil je dat?"

3) eindpunt lekker ver in het veld leggen. ​dan moet je als cacheeigenaar ook zo ver lopen bij cache controle "wil je dat?"

4) shame lijstje op de cache site plaatsen. ​heb ik een keer gedaan en dat koste mij een 3 maanden Ban bij groundspeak "wil je dat"

5) huilie doen bij approvers en ander gesnuis. Helpt meestal niet veel. ​bij een fysieke log staan die ook machteloos, dus die mensen storen in hun "drukke" werkzaamheden "wil je dat?"

6) pismail schrijven en bljven stalken volgens de Barny nethodiek. ​Tja, Thex "wil je dat"

7) barny boos mailen voor het verstrekken van zogenaamde puzzelcoordinaten als zijnde een eindcoordinaat ​dat gebeurt nagenoeg niet,

8) enkele andere websites de nek om draaien. ​dat probeert Groundspeka ook regelmatig maar nu zit ik gewoon bij een provider die zich niet laat intimideren daar bedrijgementen en het smijten met geld (jullie geld) van een Amerikaanse webshop

 

Zelf verschuil je je natuurlijk achter 10 vette nicks zodat een huisbezoek niet een optie is (ja die dreigementen komen dan, incl doodsbedreigingen). ​een beetje opgeklopt denk ik, ik heb nog geen enkele doodsbedreiging gehad, ik kom ook nog gewoon op events, waar iedereen mij kan aanspreken,,,, dus die doodsbedreigingen geloof ik niet zo

 

Maar persoonlijk: een loer draaien werkt het leukst. Meestal zijn het enorme drift en brulkikkers. ​daar zijn ook vele cacheplaatsers tussen, daar heb ik wel mee te maken, die zijn idd het leukst:)

 

En stoor je er vooral niet aan, 1/3e is redelijk ver heen aangaande de geestelijke gezondheid en volwassenheid in dit leven. Daar doen we niets meer tegen. ik denk zelfs ruim de helft waaronder jij (Thex) en ik ook vallen

jammer dat ook deze cacheplaatser geen antwoord geeft op mij (toch wel) simpele vragen

maar zich verlaagt tot handelingen die heel duidelijk niet zijn toegestaan

dus wie zit er nu eigenlijk fout?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

heb ik dan toch eindelijk een FTF First To Fout #Krijg ik nu een stikkertje?

 

maar dat Villadora niet meer inhoudelijk reageert weet ze (het is dus een "ze" zag ik) het antwoord al, jammer dat daardoor een onschuldige bezoeker van haar cache daar nu de dupe van is

leuk zulke hobbygenoten...

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Tsja wat is valsspelen... is dat als je niet de gedachtengang van de CO volgt die een mystery heeft verzonnen en op een andere manier aan de oplossing komt?
Dat CO's soms een hoop moeite doen om een mystery te bedenken kan ik niet anders dan respect voor hebben, maar betekend dat dan ook dat ik me daar avonden lang voor in moet zetten om die puzzel op te lossen?
Geocachen gaat voor mij persoonlijk om het lekker buiten zijn, genieten van de natuur en de mooie locaties, of dat nou om een wandeling van bijvoorbeeld één multi gaat of een serie van 20 tradi's maakt mij niet uit.
Ook ik maak graag gebruik van de site van Barney, om de mysteries die mij veel te moeilijk zijn alsnog te kunnen doen, want ze liggen soms op wel hele mooie locaties die ik anders niet gezien zou hebben. 

Ik denk dat iedereen het spelletje op zijn eigen manier moet spelen; de een is gek op puzzelen en besteed daar hele avonden aan, de ander is meer van het buitenaspect van het geocachen en heeft geen zin in puzzels, maar wil wel graag de mooie locaties waar de mysteries liggen bezoeken. 
Natuurlijk is het leuk om een mooi gemaakte cache te vinden, maar een gewoon fotopotje op een mooie locatie kan ik ook waarderen.
Wel moet je als CO natuurlijk het onderhoud in de gaten houden, begin er anders niet aan (of in ieder geval even reageren op de needs maintenance log door hem bijv. tijdelijk offline te zetten). Niets vervelender dan een kapotte behuizing en zeiknat boekje vinden, terwijl het weken (of langer) geleden al aangegeven was door een van de vinders.

Nogmaals, dit is een persoonlijke mening, iedereen moet het spelletje op zijn eigen manier spelen.

bewerkt door rcairpower
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...