Spring naar bijdragen

Caches Op Een Grote Cirkel (Vakantie)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En ontvangen. De caches staan in de gps. Die is gelijk helemaal vol :-) De beschrijvingen in de telefoon om onderweg te kunnen lezen.

 

Nogmaals bedankt. Over een maand hebben jullie een verslagje van me tegoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Beloofd om een update te doen.

 

Mijn enkels gingen steeds om en om niet helemaal goed dit voorjaar en in plaats van op te knappen werd het juist minder. Ruim een week voor de geplande vakantie is de diagnose Lyme (2e fase) vastgesteld. Antibiotica en erg goed op eten letten.

 

Motorrijden zat er niet echt in en omdat ik erg op mn eten moet letten bleef ik liever binnen Nederland omdat ik dan beter weet wat er te koop is in de supermarkt. Afgelopen week dus als tijdverdrijf met de auto een rondje door Nederland gereden. Uitsluitend caches aangedaan waarbij niet al te ver gelopen hoeft te worden. Wel mooie kleine campings gevonden en lekker uit eten.

 

Het idee van die cirkel op de motor staat me nog steeds wel aan, misschien ooit nog een keer uitvoeren als ik in betere conditie ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antibiotica is een behoorlijke aanslag op je lijf. Om te beginnen zo weinig mogelijk suikers e.d. ivm met gist en schimmels (candida bijvoorbeeld). Verder een trapje gezonder doen dan normaal, dus extra veel groente en fruit en wat minder ruig met vleesproducten. tot slot een portie yogurt ter aanvulling van gewenste bacterien.

 

Misschien past dit beter in een ander draadje? http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=20904&page=9 bijvoorbeeld.

bewerkt door bjorri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He bjorri, wat vervelend zeg. Veel beterschap en snel opknappen!

 

Als je het nog een keer nodig hebt voor de volgende keer weet je me te vinden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je!

 

FF voor mijn begrip. Doe je omzetten in RDW coordinaten en dan met de cosinusregel een nieuwe locatie uitrekenen? Ik had al begrepen dat je het verder uitwerkte in excel. Kan voor mij ook wel een leuke uitdaging worden om wat heel ver weggezakte kennis te combineren met wat handigheid in excel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt wat thex zegt, ik gebruik de uitgebreidere formule voor de projectie over een ellips. Als je met RD gaat rekenen krijg je, zeker in het buitenland, afwijkingen.

Als je meer wil weten over deze formules zou ik hier eens een kijkje nemen: http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong-vincenty-direct.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...