Spring naar bijdragen

Wat Heb Je Nodig ?


piependop team

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij een traditional (groene kist symbool) druk je lang op de zwarte joystick. Dan voer je het coordinaat in. Dan kies je ga naar... niet via wegen. (Kompas)

 

Bij een multicache (gele kist) zal je dan een voor een de (berekende) coordinaten moeten invullen.

 

Zo doe ik het ook nog steeds vanaf een printje, zo gepiept!

 

Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ties

 

Ik kan je aanbevelen om de gebruiksaanwijzing te downloaden van internet. Daar staat veel in en voor de rest is het toch ook uitproberen. Door te doen wordt het veel duidelijker. Even geduld dus nog tot je de GPS kunt afhalen. :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

 

ik haal 18 januari mijn garmin etrex vista op.

en dan kan ik gaan zoeken.

 

[...]

 

Waar ik dus al een tijdje mijn hoofd over breek is de vraag ... vanwaar de 18de? Hoewel dergelijke apparaten niet bij elke buurtsuper als kassakoopje liggen uitgestald moet het mogelijk zijn om per direct over een etrex te beschikken ...waarom dus wachten en droogzwemmen?

 

Gewoon nieuwsgierigheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

[...]

 

ik haal 18 januari mijn garmin etrex vista op.

en dan kan ik gaan zoeken.

 

[...]

 

Waar ik dus al een tijdje mijn hoofd over breek is de vraag ... vanwaar de 18de? Hoewel dergelijke apparaten niet bij elke buurtsuper als kassakoopje liggen uitgestald moet het mogelijk zijn om per direct over een etrex te beschikken ...waarom dus wachten en droogzwemmen?

 

 

 

Gewoon nieuwsgierigheid!

Nou, trekpleister deed er anders een aardige gooi naar.

 

De vraag lijkt mij, waarom een vista en geen ander model als de etrex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, en je woont in Finsterwolde dus kun je gelijk met onze tradi daar beginnen: "Landmerken: Kerk Finsterwolde". Wil je een multi uitproberen, rij dan even een paar kilometer verderop naar onze multi: "Landmerken: Kerk Nieuw Beerta". En zo hebben we er nog 6 uit de Landmerken-serie.

Niet al te moeilijk om mee te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk sluit ik me aan bij bovenstaande tips die je al hebt gekregen.

En doe verder rustig aan, zoek eerst een stuk of 100 caches van verschillende soorten (multi's, tradi's enz.) en doe leuke ideeën op. Doe niks overhaast en regel alles goed voordat je een cache plaatst. Ook toestemming.

Enne, eerst de cache plaatsen. Dan pas aanmelden.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...