Spring naar bijdragen

Veel Caches Tegelijk Inladen.


Aanbevolen berichten

is het mogelijk om bijvoorbeeld een gpx bestand te maken van heel Nederland? Bij pocket quirries op de geocaching.com site kan je er "maar" 1000 per keer doen.... Ik wil de oregon 600 gaan halen en daar kunnen er 4 miljoen op dus.... Ook als ik op vakantie ga lijkt het me makkelijk om van een heel land tegelijk erin te stoppen

 

mvg

 

devangilskes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In een gpx-bestand gaat het niet lukken, de Oregon 6x0 kan er dan nog steeds 'slechts' 4000 aan.

Wil je er meer, dan moet je de caches in een ggz-bestand zetten. Maar dan heb je geen waypoints tot je beschikking.

 

Om alle caches van een land binnen te krijgen zal je diverse pq's moeten maken waarbij je de geplaatste datums (van... tot...) zodanig kiest dat je er steeds 1000 per pq krijgt. Met een maximum van 5 pq's per 24 uur kan je in een week tijd theoretisch 35000 caches binnenhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om dan vervolgens bij een cache tot de conclusie te komen dat deze een half jaar daarvoor is gearchiveerd. Want de grote vraag is: Hoe hou de de boel actueel.

De eerder genoemde PQ's wekelijks laten binnenlopen ... makkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap die keuze van GS wel, om dan de PQ vraag aan te kunnen moeten ze hun server-park drastisch gaan uitbreiden.

Iedereen gaat anders zeker heel de NL of ieder ander land iedere dag compleet updaten......

 

Gaan de servers nu zeker niet trekken :no:

 

Neemt niet weg dat het ook een wens is van mij, zeker met vakanties zodat je niet strikt je route etc moet gaan plannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...