Spring naar bijdragen

Het Glazen Huis Komt Naar Leiden


Aanbevolen berichten

Jammer, ik denk dat je best n.a.v. dit thema een geocache/wat geocaches kunt neerleggen in Leiden. Er zijn zo ontzettend veel themacaches. Waarom dan niet hierover? Ik zie niet wat daar commercieel aan is, we vragen toch geen geld of toegang of zetten mensen aan iets te doen? Is alleen een nieuwe cache met een thema, meer niet. Maak er niet zo'n big deal van. Ik woon in Oegstgeest en zou er best bij willen helpen en de cache(s) onderhouden. Ik ben alleen niet zo'n ster in cachepagina's maken en geen ervaring met toestemming vragen aan gemeentes bijv. Dus wil dat niet alleen gaan aanpakken. Desnoods maak je een leuk event eromheen, om het glazen huis te bezoeken en de themacache(s) te doen. Ik zie het probleem er niet van. Je kan ook overal om zeuren op dit forum. Mompelt iets met heilige boontjes, grote monden en of topic zeuren ipv antwoorden.. Lekker al die negativiteit, motiverend ook. Ooit gehoord van positieve feedback? Bij een bordspelevent is het dan dus ook commercieel want iedereen wil het spel kopen om te weten hoe het gaat... Of een cache die langs een museum gaat en dat thema heeft, want o jee dan wordt je misschien wel aangezet om museum te bezoeken.. *zucht*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat het helemaal niet om een commerciële en/of thema cache gaat hier.

Die begrippen worden m.i. voor ander soort caches gebruikt.

Het gaat m.i. om de volgende twee regels:

 

2.1. Listing Guidelines that Apply to All Geocaches:

" Solicitation and Commercial Content

Geocaches do not solicit for any purpose.

Geocaches perceived to be posted for religious, political, charitable or social agendas are not permitted.

Geocaching is intended to be a light and enjoyable family-friendly hobby, not a platform for an agenda".

 

en

 

2.2. Additional Listing Guidelines that Apply to Specific Geocache Types:

5. Event Caches

......

"An event cache should not be set up for the sole purpose of drawing together geocachers for an organized geocache search.

Such group hunts are best organized using a discussion forum or an email distribution list.

While a music concert, a garage sale, an organized sporting event, a ham radio field day or a town's fireworks display might be of interest to a large percentage of geocachers,

such events are not suitable for submission as event caches because the organizers and the primary attendees are not geocachers."

 

 

Bron: Groundspeak Knowledge Books: Listing Guidelines: for publication on geocaching.com.

 

 

Eerder in dit topic werd de suggestie gegeven om een oproepje te doen om samen met een aantal geocachers in Leiden te gaan geocachen en dan ook het glazen huis te bezoeken.

Is dat niet ook leuk dan?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...