Spring naar bijdragen

Garmin Communicator


Team Professor X

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Dat klopt niet helemaal, vrees ik. Vroeger gebruikte ik de Garmin Etrex Legend HCx en daarmee kon je niet rechtstreeks een gpx op de gps plaatsen. :wink2:

 

 

Lukt met mijn 60csx ook niet dacht ik. Dus gpx zet ik op de GPS met Mapsource of Basecamp

 

Mijn dochter gebruikt nog de Legend HCx en de enige manier om daar caches op te krijgen is via GAPP (of Basecamp).

 

Mapsource, Basecamp, GSAK en GAPP plaatsen net als Communicator ook gewoon gpx-bestanden. Het enige verschil is dat die programma's wel toegang hebben tot het interne geheugen van die toestellen en wij niet. Wij zien alleen maar de mSD-kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

 

"

.....Mozilla heeft aangekondigd dat het op een uitzondering na, helemaal stopt met de ondersteuning voor npapi-plug-ins in Firefox aan het eind van 2016. De enige plug-in die wel toegestaan blijft, is de Flash-plug-in, omdat Flash nog steeds veel toegepast wordt binnen webpagina's....."

 

en

 

".....Mozilla zal de ondersteuning voor plug-ins dan ook niet inbouwen in de nog in bèta verkerende 64-bit-versie van Firefox voor Windows....."

 

 

We kunnen dus nog even vooruit.....

 

 

Bron: Tweakers

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik heb gewoon Safari op dat vreselijke Windows 10 gezet, en die doet nergens moeilijk over de garmin plug in.

 

Safari mag dan wel expliciet voor de Apple zijn, maar dat blijkt dus wel mee te valeen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...