Spring naar bijdragen

Ongepaste Wissel Truc


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Na een cache controle vandaag kwam ik er achter dat er waarschijnlijk medecachers zijn die al onze geliefde hobby om zeep willen helpen.

 

Ik ben niet snel van beschuldigen, maar als je bij het plaatsen van een cache een munitiekist gebruikt als cache container, en dan 40 logjes verder er bij een cache controle achter komt dat de munitiekist is verdwenen en deze is verwisseld voor een tupperware box, dan ben je in mijn ogen bezig een hobby om zeep te helpen. Alles was wel weer netjes ingepakt in een waterdicht zakje en weer keurig opgeborgen in de tupperware box.

 

Ik weet dat je een risico loopt, omdat je iets verstopt in de buitenlucht en dat dit dan "geript" kan worden.

Maar dat mensen moedwillig op pad gaan met een tupperware box in hun rugzak om deze dan te verwisselen met een munitiekist, gaat er bij mij niet in.

 

Wie oh wie heeft mijn kist?

 

Groet "The Heuv"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is inderdaad wel heel belachelijk. Ik moet zeggen, wij maken er wel eens grapjes over. Zo van "He, dit is precies die kist die ik nodig heb!", maar er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hem ook daadwerkelijk mee te nemen.

Hopelijk durft degene die hem meegenomen heeft het te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wisseltruc is niet goed te praten als het daadwerkelijk om de kist is gegaan.

 

Had je wel de oranje explosievenclassificatie sticker verwijderd (als die er al op zat)? Hoe vaak die niet op een geocache-ammobox zit.... Ik heb wel eens die waarschuwingssticker van een ammobox afgehaald en weggegooid.

Was het aan de buitenkant duidelijk dat er geen munitie in de kist zat? D.m.v. een geocaching-sticker of een dergelijke aanduiding?

Ik zou me kunnen voorstellen dat de "dader" (misschien niet eens een cacher) het gedaan heeft om paniek te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik alle 40 teams een mail sturen met de vraag of zij misschien de ammo box hebben meegenomen/geruild, op deze manier kom je erachter wanneer de box ongeveer is geruild. :ph34r:

Het is inderdaad wel heel brutaal om zomaar een kistje om te ruilen. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie oh wie heeft mijn kist?

 

Ja, en de mijne ook! Jij had tenminste nog een Tupperware bakje als ruiler. Ik alleen een plastic zak!

Maar helaas, het gebeurd. Hoeft overigens niet perse door een cacher te gebeuren. Een toevallige vinder die niet alles durft te jatten kan ook voor kleptomaan spelen :thumbdown:

 

Ik zou me kunnen voorstellen dat de "dader" (misschien niet eens een cacher) het gedaan heeft om paniek te voorkomen.

Dan is ie rijp voor het gesticht! Als we ons daar al mee moeten gaan bemoeien! Kom op, niet te naief :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt walgelijk. Hier is gewoon opzet in het spel. Gisteravond belde "The Heuv" mij met dit verhaal. Het zit hem echt hoog. En terecht! Ik ken "The Heuv" en zijn caches. Hij steekt enorm veel energie in zijn creaties om mensen een leuke cache te bezorgen. Het is zuur om te weten dat er dan mensen zijn die zo met de hobby omgaan. Dat hangjongeren uit verveling een cache rippen is voor mij begrijpelijker dan dit.

Gelukkig zijn er een aantal zaken die, met een beetje analytische blik, naar een dader zouden kunnen leiden. daar wil ik wel wat vrije uurtjes in steken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...