Spring naar bijdragen

Niet Alle Caches Zichtbaar In Etrextouch 25 Maar Wel In Gpx Bestand


brilstar

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een Garmin eTrex Touch 25. Als apparaat ben ik hier zeer tevreden mee maar na een aantal keer gebruiken is mij iets vervelends opgevallen.

Ik gebruik GSAK en vanuit GSAK zend ik geocaches naar de Etrex Touch 25. Bij Setup kon ik dit device niet kiezen en dus heb ik de eTrex 20 gekozen.

 

Ik verstuur dan bijvoorbeeld 10 caches en benoem hierbij de bestandsnaam. Dit werkt. Als ik dan op het device kijk, vind ik het GPX bestand en bevat dit alle geocaches.

 

Als ik echter (in het vel) dan een geocache zoek, blijken bepaalde geocaching niet gevonden te worden door de software op het device. Het gaat hier soms om Mysteries (met gecorrigeerde coordinaten) en soms om traditionals. Ze staan gewoon niet in de lijst met nearby geocaches (terwijl ik wel dichtbij ben) en ook zoeken op naam vindt ze niet.

Terwijl ze dus wel in het GPX bestand staan...

 

Iemand een idee waarom mijn device ze dan toch niet vindt?

 

Jaco..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt voor jullie reacties:

@Peetee: Nee, geen filter. Het zijn ook niet altijd mysteries. Soms ontbreekt ook een traditional.

@Heracross: Zojuist gecheckt. Nee. En ook niet bij waypoints.

 

Ik ga de inhoud van het GPX bestand bekijken. Ik heb nu een bestand met 2 tradi's waarvan er 1 wel getoond wordt en de andere niet.

Verder Firmware check doen.

 

Ik hou jullie op de hoogte.

bewerkt door brilstar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist een test gedaan met een GPX bestand met 2 traditionals.

Als ik geocaches zoek, wordt 1 van de 2 wel gevonden en de andere niet.

Zijn beide Premium caches en de GPX lijkt inhoudelijk ook goed. Beide hebben een GC-code, naam, cache id, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe gaat het als je het gpx-bestand rechtstreeks in de \GPX map plaatst, dus niet m.b.v. GSAK maar via je pc (Windows verkenner)?

 

Waar ik ook aan denk, is dat het bestandssysteem misschien niet helemaal 100% is. Kun je eens een master reset (terug naar de fabrieksinstellingen) uitvoeren? Of: als het op een SD-kaartje staat: het kaartje formatteren?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...