Spring naar bijdragen

Invoeren Coordinaten 64 St


Petkru

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Garmin GPSmap64st en kan er nog niet goed mee overweg.

 

Kan iemand mij aangeven hoe ik coördinaten moet invoeren voor een mistery cache die ik heb ontcijferd.

 

Ik kom hier zelf niet uit en zou toch graag naar die coördinaten toegaan.

 

bij voorbaat dank voor je hulp.

 

Groetjes,

Petkru

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Petkru

 

Heb je al een handleiding? Deze kun je gratis downloaden.

Ik ken jouw type GPS niet, maar je kunt waarschijnlijk gewoon een wp (waypoint) aanmaken, die de naam van jouw opgeloste mistery geven en het coördinaat invoeren. Daarna bevestigen (op oké) en dan kun je waarschijnlijk een vlaggetje of iets dergelijks op je scherm zien en daarnaartoe navigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan dit op meerdere manieren doen, hieronder een samenvatting van wat hierboven staat en een extra optie:

 

- Ga naar de betreffende cache-pagina, klik daar op het 'pennetje' bij de huidige coördinaat en voer je nieuwe coördinaat in. Klik daarna op 'Send to My GPS ' om de nieuwe gegevens naar je GPS te sturen.

 

- Als je even geen toegang hebt tot GS, maar de cache al wel op je GPS hebt staan, dan kan je die gewoon aanpassen. Zoek de cache op je GPS, open die, verander de coördinaat en klik dan pas op 'GO'.

 

- Als je even geen toegang hebt tot GS en de cache staat nog niet op je GPS, duw dan op je GPS op 'Mark', verander de coördinaat ( en eventueel de naam ) en klik op 'GO'.

 

Verder zijn er natuurlijk allerlei tools om dit op je computer te doen, waarna je de gegevens op je GPS moeten updaten.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel ... druk op het knopje.... find....ga naar... coördinaten... voer coördinaat in druk op ok .... nogmaals ok en hij wijst je de weg naar het opgegeven coördinaat. Druk weer op ... find... en je kunt een andere zoeken of navigatie stoppen of je routeactiviteit wijzigen..... Bijvoorbeeld van fietsen naar lopen ... kind kan de was doen succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer de mysterie in jouw gps zit, ga je naar geocaches, selecteer de mysterie en kies voor ga. Vervolgens klik je op de menu-toets en kies voor naar volgende waypoint. Daar kan je de nieuwe coördinaten invoeren en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...