Spring naar bijdragen

Basecamp, Het Maken Van Een Route Lukt Niet.


GB-street Clan

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat?

Ik wil van de bovenste pijl naar de onderste pijl via de waypoints..., waarom loopt de roze lijn niet via de weg?

Snap er helemaal geen bal meer van... ben weer een hele avond bezig en het lukt gewoon niet...

Waarom krijg ik niet gewoon een route via de weg, maar krijg ik allemaal van die strepen?

Ik gebruik basecamp op een iMac..., en zou heel erg graag informatie willen waarom het maken van een route zo verschrikkelijk moeilijk is...

 

Met sportieve groet.

http://029f1b3b-385c-47ab-b2a5-2f30bd3e205a_zps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik ook Basecamp op een iMac met Open Source Maps of Open Fiets Map die wel routable zijn. Daarmee kan ik bijna altijd een normale route via wegen maken, soms gaat het mis dan doet hij het op de iMac fout maar op mijn MacBook gaat het goed. Ook kan het fout gaan wanneer de wandelpaden niet duidelijk zijn. Ik heb hetzelfde gebied op mijn Macbook geprobeerd. Het ging perfect, ik kan het je wel sturen. Ik weet alleen niet hoe ik het plaatje moet laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip!

Bariet ik gebruik het programma Skitch op de Mac om screendumps ed te maken. Je kan ook vanuit het programma mailen. Handig tooltje!

Staat in de app store. Gratis.

 

""Met Skitch deelt u razendsnel uw feedback en ideeën. Maak annotaties in afbeeldingen en documenten en gebruik pijlen, stempels, vormen, tekst en meer. Gebruik Skitch om opmerkingen aan een PDF-bestand toe te voegen, om een schermopname te maken, om annotaties aan een foto toe te voegen of om iets nieuws te tekenen. Deel daarna uw gedachten en ideeën met vrienden en collega's. Het was nog nooit zo makkelijk om alles goed gedaan te laten krijgen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat thex als zegt, je kaart is niet routeerbaar, dus routes maken zal niet gaan. Je zal een routerende kaart moeten installeren.

Probeer eens Open FietsMap, deze is gratis en speciaal geschikt voor fietsen. Velen gebruiken deze kaart ook voor geocachen omdat er ook heel veel wandelpaadjes op staan.

 

Ik heb geen Mac, in de Windows-versie zijn de routeringsinstellingen te vinden onder Bewerken --> Opties. Activiteitenprofiel en dan het tabblad Routebepaling.

Lees deze pagina door om een speciale instelling voor OFM te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...