Spring naar bijdragen

Vlindertje Is Niet Meer


@rend

Aanbevolen berichten

Och, wat een ontzettend verdrietig bericht! Dank je wel Od, dat je me dit liet weten. Ik ben op het moment niet zo actief hier op het forum, miste Vlindertje al een hele tijd hier maar ook op andere plekken zoals Metacaching, facebook. Ik schrik heel erg van dit bericht!

 

Ik koester warme herinneringen aan de discussies op het forum die wij op het scherpst van de snede voerden. Heb genoten van zijn intelligentie en zijn humor, ook van de inktzwarte variant.

 

Ik heb de eer gehad hem en Arend te ontmoeten voor een schitterende wandeling en diepe gesprekken... Ik heb veel geleerd van zijn passie voor onze mooie hobby.

 

Dag lieve Frank, ik hoop dat je in oneindige vreugde en vrede met je trouwe Geowolf door de uitgestrekte wouden van de Overkant mag struinen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toen Vlindertje stopte met reageren op dit forum werd het inderdaad veel stiller.

 

Er was reuring en daar smullen veel mensen van.

Je kon er de klok op gelijk zetten. Als er een mening werd geplaatst die hij niet deelde dan kon je op zijn reactie wachten.

Daar kwam zijn typevaardigheid (hij heeft een typecursus ontwikkeld) hem zeker van pas.

Foutloos Nederlands ook. Zonder enige aanpassing.

Dat lukt(e) mij zeker niet als mijn gedachten weer eens sneller waren dan mijn twee vingers.

 

We hebben hopeloos overhoop gelegen. Ik kon me niet verplaatsen in zijn - in mijn ogen - rigide gedachten over hoe dit spel gespeeld dient te worden.

 

 

Toch hebben zijn bijdragen invloed gehad op de caches die wij hebben gemaakt. Één cache hebben we gearchiveerd omdat ter plekke niets beters geplaatst kon worden. We zijn wel kritischer geworden. Op onszelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een heel mooie, persoonlijke dienst.
​De familie was blij dat er ook iemand vanuit de geocachersgroep was.
Hij heeft zo'n beetje zijn hele familie aan het cachen gebracht :wink2:
​Ik heb Frank één keer mogen ontmoeten, samen met Arend, bij controle van Nuenens Broek. Daar koester ik warme herinneringen aan.
​Naast natuurlijk het intensieve contact via mail.
Namens ons allemaal heb ik een veldboeketje op de kist gelegd. Daar lag oa ook zijn gps...
​Ik ga later nog proberen een foto van het prentje te plaatsen, maar dat moet ik eerst weer even uitzoeken, hoe dat ook weer gaat zonder Bucket.

 

 

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wanneer een geocacher overlijdt dan zijn zijn erfgenamen degenen die beslissen wat er met de caches moet gebeuren.

Via het account van Vlindertje/GeoWolf zal dan een adoptieverzoek aan de cacher die adopteert moeten worden verzonden.

Dat zal dan moeten worden geaaccepteerd en dan wordt de cache overgezet op het nieuwe account.

Kunnen of willen de erfgenamen dat niet zelf doen dan kan een mailtje worden verzonden naar het hoofdkwartier waarin men dat verzoek doet.

Daar kun je de familie wel bij helpen, maar het hoofdkwartier wil nadrukkelijk toestemming van de erven.

 

Ieder die wil adopteren zal dus eerst de erfgenamen (familie) moeten benaderen...

 

Hier staat ook de link naar het adoptie tool: https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=38&pgid=54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De familie heeft reeds aangegeven dat ze het heel fijn vindt wanneer de cache in Nuenen (GC3665) bewaard blijft. Die wordt als het lukt geadopteerd.
Als het account niet kan worden benaderd, dan zal wellicht het hoofdkwartier moeten worden ingeschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...