Spring naar bijdragen

FTF, Hoe zie ik dat een nieuwe cache uitkomt?


Ma-Bu

Aanbevolen berichten

Elke dag komen er wel nieuwe caches uit.

Op de voorpagina van geocache.nl zie je ook een item 'nieuwe caches' maar deze verzuipt onder de events, welke ook nog in de toekomst staan.

Ook heb ik gemerkt dat niet alle nieuwe caches erin staan.

 

Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan.

Ons team heeft een 08:00 - 18:00 beroep, en weet dat een factor geluk ook meespeelt.

 

Ik zie nu meestal de caches 2 dagen na publicaties.

Het is zelfs zo erg, dat bij mijn eigen caches, de podiumplaatsen vergeven zijn, dat ik dan pas erachter kom dat die vrijgegeven zijn. :boxing:

 

Waar moet ik op letten, om ook eens een podiumplaats te kunnen pakken ?

Het gaat me om de info, ik weet dat ik ook snel naar de lokatie moet.

 

BVD Team Ma-Bu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook een manier die je kunt handhaven is je aanmelden voor twitter en dan naar http://twitter.com/Kruimeldief.

Je ziet dan meteen wanneer er caches online komen.

Als je kijkt op http://twitter.com/GCNotifyNL dan zie je helemaal wat er gebeurt op cachegebied. Dit houd ik meestal in de gaten als er een cache van mij online moet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Het is zelfs zo erg, dat bij mijn eigen caches, de podiumplaatsen vergeven zijn, dat ik dan pas erachter kom dat die vrijgegeven zijn. :thumbup:

 

 

En wat vaker je mail checken in dit geval. Zodra je eigen cache online komt, krijg je daar een melding van.

 

Overigens, in de lijst met nieuwe caches, komen echt wel alle caches te staan die online gezet zijn. Tenminste de caches in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan.

Regelmatig deze link bezoeken.

 

 

mmm als je die link gebruikt en de cache is al vee langer geleden aangemaakt dan komt de nieuwe cache op pagina 2,3 of soms nog wel veel verder te staan.

het is in dit geval dus niet handig..

 

ik volg het via twitter

 

maar als je dat niet via twitter wil volgen kan je nog beter via cache Kaart en nieuw volgen.

met een extra cirkeltje erom heen zijn caches die nog niet gelogd zijn !

 

nieuwe caches kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu mijn vraag, hoe kan ik zien dat er een nieuwe cache is vrijgegeven, met als doel om ook eens een keer op het podium te staan.

Regelmatig deze link bezoeken.

 

 

mmm als je die link gebruikt en de cache is al vee langer geleden aangemaakt dan komt de nieuwe cache op pagina 2,3 of soms nog wel veel verder te staan.

het is in dit geval dus niet handig..

 

ik volg het via twitter

 

maar als je dat niet via twitter wil volgen kan je nog beter via cache Kaart en nieuw volgen.

met een extra cirkeltje erom heen zijn caches die nog niet gelogd zijn !

 

nieuwe caches kaart

Op die kaart heb ik eens gekeken de eerste 3 die ik aanklikte waar een cirkel omheen staat waren wel al found-it logs geschreven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...