Spring naar bijdragen

Op Zoek Naar Een Handige Tas


marceld

Aanbevolen berichten

De laatste tijd neem ik steeds meer spulletjes mee tijdens het cachen dat mijn jaszakken uitpuilen. Erg onhandig ook.

Nu ben ik op zoek naar een praktische tas. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Maxpedition Fatboy GTG.

 

Zie http://geocachingshop.nl/maxpedition-fatboy-gtg-zwart-p-8599.html

 

Graag informeer ik dan ook even hier op het forum of er mensen zijn die ook deze tas gebruiken en wat de ervaringen hier mee zijn.

Uiteraard zijn andere ideeén en suggesties ook welkom! :wink2:

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een rugzak vind ik zelf niet de makkelijkste opbergplaats omdat deze s`zomers erg warm is en in de weg zit als je regelmatig onder takken door moet.


Ik gebruik zelf met tevredenheid


de maxpedition waistpack M-5 big


die ik aan een aparte riem heb die ik om doe als er tools nodig zijn.

hier heb ik ook een losse drinkbidon houder aan voor de langere wandelingen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken tegenwoordig een kleine lichtgewicht merkloze rugtas.

 

Ooit hadden we een echte, mooie rugzak, maar we waren het gezeul op den duur zat. Het ( leeg- ) gewicht van de rugzak, afgezien van de inhoud, moet je namelijk wel altijd mee sjouwen en je kunt zo een paar kilo sparen, door een lichte rugzak te kiezen.

 

 

Werkende link: http://geocachingshop.nl/maxpedition-fatboy-gtg-zwart-type-p-8833.html

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zweer al jaren bij een messengerbag. Niet te veel vakken. Makkelijk te openen en simpel naar voren te slingeren op het moment dat je wat wil pakken.

Door Hawkeyes (Bever Outdoor en ex Admin) fan geworden van het merk Timbuk2. Brede range aan onverwoestbaar ballistic mesh nylon tassen. Doe er nu zo'n tien jaar mee en nog geen spoortje slijtage.

Voorbeeld: http://www.timbuk2.com/classic-messenger-bag/116.html?dwvar_116_color=1255&dwvar_116_size=8#/dwvar_116-4-1255_size=8&dwvar_116-4-1255_color=711023efefb11d33b4c97259fe58b82302a1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Geoman,

 

De dames kikker hebben een handtasje met een aap er aan bungelen. Ooit heeft de schrijver van een mooi boek een bijzonder verhaal geschreven. Dit verhaal vormt nog steeds de basis voor Scouting. Wij bedoelen het merk Kipling.

 

Is die Geocaching tas van jou net zo onverwoestbaar?

 

Dank alvast voor het antwoord.

 

Btw: hoe gaat het met je?

 

X

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steve en Mike op herhaling.

En Mike wat hebben we vandaag??? Je zal het niet geloven Steve! het is de Maxpedition versipack pouch multi carier mega size in jungle 3XT uitvoering !!! Dat meen je niet Mike. Dat meen ik wel degelijk Steve, kijk eens wat we hier hebben. WoW. Dat is zeker WOW. Zo Mike, dat is niet niks hoeveel vakken heeft ie eigenlijk? 46 Steve! Zo dan kun je heel wat meenemen. Jazeker Steve ik zal het laten zien! Hierin gaat je verbandtrommel daar je gps daar je tweede gps voor als de eerste uitvalt natuurlijk, in dit vak een tang voor caches die niet open willen en hier sleutel 7 tot en met 19 als die %=+$$/ cache echt niet open wil schroef je hem los en neem je 'm mee, dit vak is voor de brandblusser ik had laatst eens een hele hete cache! Wow Mike jij bent met deze Maxpedition wel op alles voorbereid? Jazeker Steve kijk hier in dit achterste vak zit m'n gasmasker, ook tijdens een gasaanval moet de cache toch gebonden worden! Zo is maar net Mike! Maar je hebt inmiddels wel zo'n 35 KG gear aan je nek hangen. Maakt niet uit Steve Ik heb staalharde Maxpedition Geocache spieren in m'n nek. Nou nou nou Mike Jouw kan niks meer tegenhouden, maar wat kost ie eigenlijk? Wel Steve voor slechts $398,- ben je het mannetje en dan doen we er nog een gratis Maxpedition schophouder bij zodat je ook de diepst begraven caches kunt bereiken. :offtopic::bangin::bangin::bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Mike, dat is niet niks hoeveel vakken heeft ie eigenlijk? 46 Steve!

In de winter zitten er in mijn kleding alleen al 22 zakken (mijzelf niet meegerekend). Met 68 zakken kan ik helemaal nooit meer wat terugvinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steve en Mike op herhaling.

En Mike wat hebben we vandaag??? Je zal het niet geloven Steve! het is de Maxpedition versipack pouch multi carier mega size in jungle 3XT uitvoering !!! Dat meen je niet Mike. Dat meen ik wel degelijk Steve, kijk eens wat we hier hebben. WoW. Dat is zeker WOW. Zo Mike, dat is niet niks hoeveel vakken heeft ie eigenlijk? 46 Steve! Zo dan kun je heel wat meenemen. Jazeker Steve ik zal het laten zien! Hierin gaat je verbandtrommel daar je gps daar je tweede gps voor als de eerste uitvalt natuurlijk, in dit vak een tang voor caches die niet open willen en hier sleutel 7 tot en met 19 als die %=+$$/ cache echt niet open wil schroef je hem los en neem je 'm mee, dit vak is voor de brandblusser ik had laatst eens een hele hete cache! Wow Mike jij bent met deze Maxpedition wel op alles voorbereid? Jazeker Steve kijk hier in dit achterste vak zit m'n gasmasker, ook tijdens een gasaanval moet de cache toch gebonden worden! Zo is maar net Mike! Maar je hebt inmiddels wel zo'n 35 KG gear aan je nek hangen. Maakt niet uit Steve Ik heb staalharde Maxpedition Geocache spieren in m'n nek. Nou nou nou Mike Jouw kan niks meer tegenhouden, maar wat kost ie eigenlijk? Wel Steve voor slechts $398,- ben je het mannetje en dan doen we er nog een gratis Maxpedition schophouder bij zodat je ook de diepst begraven caches kunt bereiken. :offtopic::bangin::bangin::bangin:

:thumbsup: Het is een amazing discovery Mike. De onderdelen zijn gemaakt met lazerstralen en zijn van roestvrij plastic. Vertel me er meer over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...