Spring naar bijdragen

Banners


hilde en koos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wanneer een cache-eigenaar zijn cache erg leuk vind, dan heb je de mogelijkheid wat html op je profielpagina te zetten, waardoor die banner (plaatje van de cache) op jouw pagina verschijnt. Negeren die boel dus. :wink2: Voor mij zit de herinnering in elk geval in het hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zoiets is het wel. Je kunt het zien als een soort van oorkonde dat je de betreffende cache, serie of trail hebt gedaan/afgerond. Leuk voor de verzamelaars. Je kunt het ook een beetje vergelijken met de souvenirs op .com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een aantal van onze caches hebben wij een banner. Deze kan op het eigen profiel gezet worden van degenen die de cache hebben gevonden.

Niet iedereen vindt het plaatsen van de banner op hun profiel de moeite waard. Het hangt ook af of je de cache écht de moeite waard vond en dat je er trots op bent deze te hebben gevonden.

 

Wij zetten een banner op ons profiel van caches die we écht heel leuk vonden. En nog steeds leuk vinden overigens.

Maar ook hier geldt: Er zijn geen regels en maatstaven voor en doe vooral wat je zelf leuk vindt.

 

Zoals uit logjes kan worden opgemaakt is voor de een een cache helemaal geweldig en voor de ander maar heel gewoon. Zo is het ook met de banners. De een vindt het leuk en de ander laat het gaan.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Wanneer een cache-eigenaar zijn cache erg leuk vind,

Ik heb niet de indruk dat dat een relevant criterium is.

Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat veel leggers banners slechts gebruiken om hun cache te promoten. Let maar eens op de kaartjes met een GC-code die in caches gestrooid zijn. Wedden dat die caches een banner hebben? Werkt als flyer-materiaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Wanneer een cache-eigenaar zijn cache erg leuk vind,

Ik heb niet de indruk dat dat een relevant criterium is.

Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat veel leggers banners slechts gebruiken om hun cache te promoten. Let maar eens op de kaartjes met een GC-code die in caches gestrooid zijn. Wedden dat die caches een banner hebben? Werkt als flyer-materiaal.

 

 

Barry, ik kan het niet ontkennen. Sterker nog, 8 van mijn caches zijn mede mogelijk gemaakt en ondersteunt door een stichting. Niet uit commercieel belang maar vanuit cultureel belang. Daar hoort inderdaad een serie-banner bij maar ook koelkastmagneetjes (in elke ammobox/ dorp een andere) en flyers met wandelroutes. Vooral de koelkastmagneetjes doen het goed, men gaat soms voor de hele serie. Ontbrekende stuur ik wel eens na.

Cultureel erfgoed mag aandacht verdienen, geocaching is één van de middelen.

Nou, schiet er maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...