Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

wie kan on helpen,

 

we hebben een nieuwe garmin etrex 20 aangeschaft,we hebben nu alleen het volgende probleem.

als we geocaching.com op starten en naar een cach gaan kunnen we deze niet sturen naar de gps krijgen de melding dat het apperaat niet zichtbaar is.

 

wie kan ons helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik zelf die functie niet zoveel, maar ik heb even voor je gekeken hoe het bij mij werkt. Ik heb namelijk ook een Etrex 20.

 

Ik heb de USB-modus (op de gps) ingesteld op "Massaopslag". Dit kun je instellen via de menu-opties "Stel in-Systeem-USB Mode" . Dit is de modus waarin jouw pc de gps ook als een externe drive ziet (d.w.z. je ziet hem als een extra driveletter in de Windows Verkenner).

Het is allereerst van belang dat de Garmin Communicator plugin goed werkt. En dat zie je als de letters op de knop "Find devices" de zwarte kleur hebben en niet meer uitgegrijsd zijn. Daarnaast moet jouw pc de gps zien. Dat zie als je de Windows Verkenner opstart en de gps hier in vermeld ziet staan als externe drive.

Is dit het geval, dan klik je op de "Find devices" knop en moet jij de gps vinden. Daarna kun je de cachegegevens overzetten.

 

Soms wil het niet direct lukken, en dan kan het helpen om de gps even van de pc los te maken en opnieuw te verbinden.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...