Spring naar bijdragen

Gebruik zoekfunctie op dit forum


lennie1975

Aanbevolen berichten

Nieuw draadje, oude vraag van andere draadje nu toch nog een keer stellen.

 

Een snelle manier om een bepaalde cache te zoeken bijv. een earthcache of een langere multi?

Is er een mogelijkheid om meer uit te filteren dan alleen de mogelijkheden die er duidelijk op de pagina bij staan?

(ik heb het dan over de gewone zoek kaart van (een deel) Nederland van gc.nl)

Het is soms letterlijk door de stipjes de cahce niet meer kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

Zo iets als wat hier al zo lang als ik me kan herinneren staat bedoel je? Heb het trouwens maar even verbouwd zodat het op geocaching.nl zoekt en niet op www.geocahcing.nl, dan krijg je het forum er gratis ende voor niets bij

 

N.a.v. een eerder draadje over het gebruik van de zoekfunctie, deze optie van Peetee toegevoegd, waarvoor dank :crybaby:!

 

De zoekfunctie wás er dus al die tijd al! Alleen wist bijna niemand dat? :thumbdown::crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 4 years later...

Ik zie dat de zoekfunctie op het forum weer aangepast is.

Leuk vind ik dat je onder nieuwste caches nu een lijstje van 50 nieuwe caches ziet en dat dit ook per provincie kan.

Voorheen filterde ik echter regelmatig op soort, kan dat nu ook nog?

 

Aanpassing: ook op land of provincie filteren was wel een fijne optie die ik nu niet zie.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem gevonden: het kan nog via aankomende events, dan drukken op nieuwe zoekopdracht, dan kan je weer kiezen op land, provincie e.d. en soorten caches.

De eerste stap is wat minder voor de hand liggend en het is net iets vaker klikken maar het werkt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet. Ik heb nu het vorige zoekscherm als extra optie ("Uitgebreid zoeken") toegevoegd. Klikkerdeklik.

 

Dit nieuwe scherm is gisteravond live gegaan, dus het kan zomaar zijn dat er nog wat kleine onvolkomenheidjes in zitten. In dat geval graag even melden. ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...