Spring naar bijdragen

Gebruik zoekfunctie op dit forum


lennie1975

Aanbevolen berichten

De huidige zoekfunctie is echt een draak van een ding (zeker nu iedereen Google gewend is). Een goede zoekfunctie alà Google zal vast het aantal nieuwe topics (en het onderhoud daarvan) doen verkleinen omdat de beschikbare informatie beter toegankelijk is gemaakt.

 

Ja kan Google natuurlijk ook gewoon gebruiken om in 't forum te zoeken. Gewoon je trefwoorden in het zoekveld van google aangevuld met "site:forum.geocaching.nl".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De huidige zoekfunctie is echt een draak van een ding (zeker nu iedereen Google gewend is). Een goede zoekfunctie alà Google zal vast het aantal nieuwe topics (en het onderhoud daarvan) doen verkleinen omdat de beschikbare informatie beter toegankelijk is gemaakt.

 

Ja kan Google natuurlijk ook gewoon gebruiken om in 't forum te zoeken. Gewoon je trefwoorden in het zoekveld van google aangevuld met "site:forum.geocaching.nl".

 

Dat is een goede tip maarruhh ik betwijfel of iemand die minder bekend is met de IT tips & truuks hier kennis van heeft. Het forum blijkt overwegend een voorziening te zijn waar informatie gehaald word, zeker door cachers die 'minder' technisch zijn of net beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een goede tip maarruhh ik betwijfel of iemand die minder bekend is met de IT tips & truuks hier kennis van heeft. Het forum blijkt overwegend een voorziening te zijn waar informatie gehaald word, zeker door cachers die 'minder' technisch zijn of net beginnen.

 

Een invulveldje "Zoek in deze site met Google" behoort ook tot de mogelijkheden. Google heeft een hele rits tools voor webmasters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iets als wat hier al zo lang als ik me kan herinneren staat bedoel je? Heb het trouwens maar even verbouwd zodat het op geocaching.nl zoekt en niet op www.geocahcing.nl, dan krijg je het forum er gratis ende voor niets bij

 

Kom toch al lang op het forum en gebruik (gelukkig succesvol) veel de zoekfunctie, maar die pagina met google zoeken had ik nog nooit gezien. :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iets als wat hier al zo lang als ik me kan herinneren staat bedoel je? Heb het trouwens maar even verbouwd zodat het op geocaching.nl zoekt en niet op www.geocahcing.nl, dan krijg je het forum er gratis ende voor niets bij

 

Hmm die was inderdaad niet bekend....is die benaderbaar te maken onder de 'zoeken' button die forumgebruikers zien bovenaan de pagina van het forum. Dat zou helemaal tof zijn.

bewerkt door Bounce Team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iets als wat hier al zo lang als ik me kan herinneren staat bedoel je? Heb het trouwens maar even verbouwd zodat het op geocaching.nl zoekt en niet op www.geocahcing.nl, dan krijg je het forum er gratis ende voor niets bij

 

 

Dit maakt het leven wel iets makkelijker.

BRILJANT :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk speeltje :thumbup:

 

Resultaten 1 - 10 van circa 1.880 van geocaching.nl voor micro. (0,20 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 411 van geocaching.nl voor regular. (0,19 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 216 van geocaching.nl voor large. (0,20 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 2.900 van geocaching.nl voor multi. (0,26 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 977 van geocaching.nl voor traditional. (0,20 seconden)

 

Dus waar wordt het meeste over gel*ld op het forum? Multi's en micro's :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik nu als topicstarter de moderator vragen om dit draadje te sluiten omdat hijzelf, samen met o.a. andere teammembers, lekker off-topic bezig is? :thumbup:

Dat zou nog eens on-topic zijn!

 

Maar daar voel ik niets voor. Ik vind het een voorbeeld van hoe een aanverwant onderwerp het oorspronkelijke vloeiend kan overnemen.

Misschien zou de titel aangepast kunnen worden, zodat zoekfunctie ook tot uiting komt, of anders zou het draadje gesplitst kunnen worden, maar sluiten, nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iets als wat hier al zo lang als ik me kan herinneren staat bedoel je? Heb het trouwens maar even verbouwd zodat het op geocaching.nl zoekt en niet op www.geocahcing.nl, dan krijg je het forum er gratis ende voor niets bij

 

:thumbup::D Nooit echt gezien of geprobeerd. Stom Hé ................ ik vind het gewoon lekker. ;) Xaa bedankt ga er eens mee aan de slag :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...