Spring naar bijdragen

Iphone / Android Tapatalk-Plugin Voor Dit Forum


Casteel

Aanbevolen berichten

Ik ben razend enthousiast, ik lees veel in fora, soms post ik eens wat, op mijn Samsung Galaxy S3 telefoon. Dat gaat veel gemakkelijker dan via een browser naar een site, ongelezen berichten kiezen via een klein knopje ergens op die site. Via Tapatalk staat alles netjes en goed leesbaar onder elkaar. Foto's en filmpjes zijn goed zichtbaar. Ik ben blij met Tapatalk!

bewerkt door yvoro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, Barny heeft gisteren zijn bus overgeschilderd. Hij heeft zich een nieuw imago aangemeten na de kritiek van Koos

 

On-topic...

 

Ben blij met alle positieve berichten.

Was in het begin wat sceptisch maar ontdek elke dag weer nieuwe voordelen.

bewerkt door Geoman
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Barny heeft gisteren zijn bus overgeschilderd. Hij heeft zich een nieuw imago aangemeten na de kritiek van Koos

 

On-topic...

 

Ben blij met alle positieve berichten.

Was in het begin wat sceptisch maar ontdek elke dag weer nieuwe voordelen.

Haha... en hij ondertekent zijn schilderwerk, met "Aristoteles"

Waarschijnlijk verschijnt er binnenkort dus ook een "Ethica Geocacheia" van zijn hand?

Een filosofische verhandeling over ethiek (en wellicht logica) van het Geocachen?

 

On-topic...

Goed om te zien dat er zo hier en daar weer wat gebeurt met de site. Tapatalk is weliswaar nog niet zo mijn ding, maar diverse gebruikers zullen er plezier van gaan hebben.

Ongetwijfeld een nuttige aanvulling

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Tapatalk de laatste week uitvoerig gebruikt en er ook berichten mee op het forum geplaatst. De conclusie kan zijn, dat het programma er netjes uit ziet en doet wat het moet doen. Vooral mensen, die op meerdere forums ronddwalen hebben er plezier van. Dan moeten al die fora natuurlijk wel de mogelijkheden bieden om met Tapatalk te werken, want anders heeft het weinig zin. Het forum van onze buurtjes bijvoorbeeld krijg ik niet te zien.

 

Over het algemeen kun je alles zien, wat er op het "gewone" forum ook te zien is, maar er ontbreken wel een paar details, die overigens niet essentieel zijn. Zo krijg je bijvoorbeeld het aantal "goedjes" bij iemand zijn profiel niet te zien. Daar valt heel goed mee te leven...

 

Om onderweg even via mobiel of tablet naar het forum te kijken en ook nog op een snelle manier berichten te kunnen beantwoorden werkt het programma uitstekend. En het is ook nog eens gratis. Reclame heb ik (nog) niet voorbij zien komen.

 

Kortom, aanbevolen om ook eens uit te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas loop ik tegen een beperking aan, door mijn naam kan ik geen gebruik maken van Tapatalk.

Hij voldoet niet aan de voorwaarde..

 

Weet iemand een oplossing om toch dit account op Tapatalk te gebruiken?

 

M€€K

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, en dat is dan ook meteen het probleem, hij ziet 2 tekens niet, nl het Euroteken...

 

Wat is wijsheid mijn naam aanpassen(als ik dat al kan) of een nieuwe aanmaken? zo veel berichten heb ik toch nog niet.

Ik ga voor het laatste..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...