Spring naar bijdragen

Flet Archiveert Rondje Bernheze


flet

Aanbevolen berichten

Het is mooi geweest. Wij hebben op 10 mei 2007 deze serie online gebracht. We hebben altijd met plezier het onderhoud gepleegd wat nodig was. De logrolletjes op tijd vervangen of wanneer via een log of mail om onderhoud werd gevraagd.

Petra houdt een database bij waarin alle bezoeken staan genoteerd. Ook lezen wij alle logjes die binnenkomen. De logrolletjes zijn allemaal bewaard en gecontroleerd. Dit is een monnikenwerk maar het heeft ook wat. :) Hierdoor hebben we wel ontdekt dat men het steeds vaker niet meer zo nauw neemt met de gebruiken of reglementen die bij dit spel horen.

Steeds vaker komt het voor dat er zelf allerlei actie’s worden genomen om toch maar te kunnen loggen. Desnoods een cache die gearchiveerd is, disabled staat of wat dan ook. Het maakt niet meer uit. We hebben en groot aantal logs verwijderd van mensen die er helemaal niet geweest waren maar thuis vanuit de luie stoel even Rondje Bernheze, of een deel ervan doen. :nono:

Daar doen we het niet voor. :angry:

Tijdens het Paasweekend was het weer raak. Slechts 1 team, Toyeco, wist hoe het moest en nam de moeite om ons even op de hoogte te brengen van het feit dat enkele caches er niet meer waren. Anderen vonden het nodig om bij het vermoeden op de goede locatie te zijn er zelf maar iets neer te leggen. Op een locatie lagen daardoor zelfs twee logrolletjes. De cache was niet weg maar goed zoeken heeft ook wat.

 

Wij houden er mee op, althans wat Rondje Bernheze betreft. De boel wordt gearchiveerd. ;)

Sommige personen zullen er blij mee zijn en anderen zullen het jammer vinden maar voor ons is de lol eraf.

 

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”. Tevens is het bedoeld om aan te geven dat, volgens ons, Geocachend Nederland een ander cachegedrag gaat vertonen wat niet echt bevorderlijk is voor de voortgang van het spel. Wij zijn ons ervan bewust dat deze discussie al eerder gevoerd is daarom willen wij het hierbij laten. :argue:

Voor verdere informatie kan onze Fletsite bezocht worden. Hierop wordt de stand van zaken steeds up-to-date gehouden.

 

Groeten, Flet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Flet,

 

Het is al weer bijna twee jaar geleden dat wij "de moeder aller rondjes" hebben gedaan. We hebben die dag zeer genoten (en hard gewerkt) om alles op 1 dag proberen te vinden. Dat lukte en we kijken terug op een geweldig cache avontuur die dag. Dus bij deze, nogmaals bedankt!

 

(En houd alsjeblieft goede hoop want er zijn nog heel veel cachers die het spelletje wel leuk willen blijven spelen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mooi geweest. Wij hebben op 10 mei 2007 deze serie online gebracht. We hebben altijd met plezier het onderhoud gepleegd wat nodig was. De logrolletjes op tijd vervangen of wanneer via een log of mail om onderhoud werd gevraagd.

Petra houdt een database bij waarin alle bezoeken staan genoteerd. Ook lezen wij alle logjes die binnenkomen. De logrolletjes zijn allemaal bewaard en gecontroleerd. Dit is een monnikenwerk maar het heeft ook wat. :) Hierdoor hebben we wel ontdekt dat men het steeds vaker niet meer zo nauw neemt met de gebruiken of reglementen die bij dit spel horen.

Steeds vaker komt het voor dat er zelf allerlei actie’s worden genomen om toch maar te kunnen loggen. Desnoods een cache die gearchiveerd is, disabled staat of wat dan ook. Het maakt niet meer uit. We hebben en groot aantal logs verwijderd van mensen die er helemaal niet geweest waren maar thuis vanuit de luie stoel even Rondje Bernheze, of een deel ervan doen. :nono:

Daar doen we het niet voor. :angry:

Tijdens het Paasweekend was het weer raak. Slechts 1 team, Toyeco, wist hoe het moest en nam de moeite om ons even op de hoogte te brengen van het feit dat enkele caches er niet meer waren. Anderen vonden het nodig om bij het vermoeden op de goede locatie te zijn er zelf maar iets neer te leggen. Op een locatie lagen daardoor zelfs twee logrolletjes. De cache was niet weg maar goed zoeken heeft ook wat.

 

Wij houden er mee op, althans wat Rondje Bernheze betreft. De boel wordt gearchiveerd. ;)

Sommige personen zullen er blij mee zijn en anderen zullen het jammer vinden maar voor ons is de lol eraf.

 

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”. Tevens is het bedoeld om aan te geven dat, volgens ons, Geocachend Nederland een ander cachegedrag gaat vertonen wat niet echt bevorderlijk is voor de voortgang van het spel. Wij zijn ons ervan bewust dat deze discussie al eerder gevoerd is daarom willen wij het hierbij laten. :argue:

Voor verdere informatie kan onze Fletsite bezocht worden. Hierop wordt de stand van zaken steeds up-to-date gehouden.

 

Groeten, Flet

 

Het is toch niet te geloven wat hier gebeurd. Loggen terwijl je er niet bent geweest. Ik snap hier echt de lol niet van.

Jammer van al jullie werk. Maar ik begrijp het wel dat jullie er mee ophouden. GEEN RESPECT voor jullie werk

Groet Team Mineraal

imgaspx-1.png1095339banner2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mooi geweest. Wij hebben op 10 mei 2007 deze serie online gebracht. We hebben altijd met plezier het onderhoud gepleegd wat nodig was. De logrolletjes op tijd vervangen of wanneer via een log of mail om onderhoud werd gevraagd.

Petra houdt een database bij waarin alle bezoeken staan genoteerd. Ook lezen wij alle logjes die binnenkomen. De logrolletjes zijn allemaal bewaard en gecontroleerd. Dit is een monnikenwerk maar het heeft ook wat. :) Hierdoor hebben we wel ontdekt dat men het steeds vaker niet meer zo nauw neemt met de gebruiken of reglementen die bij dit spel horen.

Steeds vaker komt het voor dat er zelf allerlei actie's worden genomen om toch maar te kunnen loggen. Desnoods een cache die gearchiveerd is, disabled staat of wat dan ook. Het maakt niet meer uit. We hebben en groot aantal logs verwijderd van mensen die er helemaal niet geweest waren maar thuis vanuit de luie stoel even Rondje Bernheze, of een deel ervan doen. :nono:

Daar doen we het niet voor. :angry:

Tijdens het Paasweekend was het weer raak. Slechts 1 team, Toyeco, wist hoe het moest en nam de moeite om ons even op de hoogte te brengen van het feit dat enkele caches er niet meer waren. Anderen vonden het nodig om bij het vermoeden op de goede locatie te zijn er zelf maar iets neer te leggen. Op een locatie lagen daardoor zelfs twee logrolletjes. De cache was niet weg maar goed zoeken heeft ook wat.

 

Wij houden er mee op, althans wat Rondje Bernheze betreft. De boel wordt gearchiveerd. ;)

Sommige personen zullen er blij mee zijn en anderen zullen het jammer vinden maar voor ons is de lol eraf.

 

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje "af te maken". Tevens is het bedoeld om aan te geven dat, volgens ons, Geocachend Nederland een ander cachegedrag gaat vertonen wat niet echt bevorderlijk is voor de voortgang van het spel. Wij zijn ons ervan bewust dat deze discussie al eerder gevoerd is daarom willen wij het hierbij laten. :argue:

Voor verdere informatie kan onze Fletsite bezocht worden. Hierop wordt de stand van zaken steeds up-to-date gehouden.

 

Groeten, Flet

 

 

Een dappere beslising om een dergelijk succesvolle serie te ontmantelen !

 

Door jullie zeer intensieve begeleiding van de serie zijn jullie degenen die bij uitstek een beeld hebben kunnen vormen omtrent een zeker cachegedrag ihkv. puntjes scoren.

Helaas bevestigen jullie bevindingen dat de tegenstanders van scoringsdrift hun opstelling niet baseren op louter vooroordelen en/of onderbuiksgevoelens. Ik persoonlijk ben verbaasd over het blijkbaar grote aantal leunstoelcachers = bedriegers.

 

Daarnaast moge het bekend zijn dat ik niet gelukkig was met deze alles wegslurpende serie in de directe nabijheid van het CacheDorado.

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee zeg dat is zonde! Jammer hoor van al het werk dat jullie eraan hebben gehad, wij hebben er in ieder geval heel veel plezier aan beleefd en hopelijk alles volgens de regels gedaan. Als het niet zo was geweest hadden we het vast wel gehoord. Bedankt voor alle moeite voor deze prachtige cache!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”.

 

Zal ik dan de laatste paar ook nog maar snel gaan loggen, inclusief de bonus, ;) kan ik toch nog de 50 vol maken na de FTF's destijds samen met Ciara. :)

 

Het was dat ze me destijds tegen gehouden heeft om er niet 's nachts al op uit te trekken, want de ene na de andere notificatie kwam per mail binnen, en dan begon het destijds toch te kriebelen.

 

Tegenwoordig ligt de geocache hobby op een laag pitje vanwege de werkzaamheden, maar wie weet wanneer het virus weer de kop op steekt.

 

Flet, tot horens en bedankt voor de serie en het onderhoud eraan.

 

Groeten Jan-Willem PA3FUS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast moge het bekend zijn dat ik niet gelukkig was met deze alles wegslurpende serie in de directe nabijheid van het CacheDorado.

 

Groet,

 

Geopatra.

 

Och, je hebt er van tijd tot tijd wel meer bezoekers door gekregen. De serie "slurpte" ook wel veel teams naar de omgeving van het CacheDorado. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mooi geweest. Wij hebben op 10 mei 2007 deze serie online gebracht. We hebben altijd met plezier het onderhoud gepleegd wat nodig was. De logrolletjes op tijd vervangen of wanneer via een log of mail om onderhoud werd gevraagd.

Petra houdt een database bij waarin alle bezoeken staan genoteerd. Ook lezen wij alle logjes die binnenkomen. De logrolletjes zijn allemaal bewaard en gecontroleerd. Dit is een monnikenwerk maar het heeft ook wat. :) Hierdoor hebben we wel ontdekt dat men het steeds vaker niet meer zo nauw neemt met de gebruiken of reglementen die bij dit spel horen.

Steeds vaker komt het voor dat er zelf allerlei actie’s worden genomen om toch maar te kunnen loggen. Desnoods een cache die gearchiveerd is, disabled staat of wat dan ook. Het maakt niet meer uit. We hebben en groot aantal logs verwijderd van mensen die er helemaal niet geweest waren maar thuis vanuit de luie stoel even Rondje Bernheze, of een deel ervan doen. :nono:

Daar doen we het niet voor. :angry:

Tijdens het Paasweekend was het weer raak. Slechts 1 team, Toyeco, wist hoe het moest en nam de moeite om ons even op de hoogte te brengen van het feit dat enkele caches er niet meer waren. Anderen vonden het nodig om bij het vermoeden op de goede locatie te zijn er zelf maar iets neer te leggen. Op een locatie lagen daardoor zelfs twee logrolletjes. De cache was niet weg maar goed zoeken heeft ook wat.

 

Wij houden er mee op, althans wat Rondje Bernheze betreft. De boel wordt gearchiveerd. ;)

Sommige personen zullen er blij mee zijn en anderen zullen het jammer vinden maar voor ons is de lol eraf.

 

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”. Tevens is het bedoeld om aan te geven dat, volgens ons, Geocachend Nederland een ander cachegedrag gaat vertonen wat niet echt bevorderlijk is voor de voortgang van het spel. Wij zijn ons ervan bewust dat deze discussie al eerder gevoerd is daarom willen wij het hierbij laten. :argue:

Voor verdere informatie kan onze Fletsite bezocht worden. Hierop wordt de stand van zaken steeds up-to-date gehouden.

 

Groeten, Flet

 

Het is toch niet te geloven wat hier gebeurd. Loggen terwijl je er niet bent geweest. Ik snap hier echt de lol niet van.

Jammer van al jullie werk. Maar ik begrijp het wel dat jullie er mee ophouden. GEEN RESPECT voor jullie werk

Groet Team Mineraal

imgaspx-1.png1095339banner2.gif

 

Helaas is dat geen ongewoon voorval.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het rondje verdwijnt, ik moet er namelijk nog een behoorlijk aantal van doen.

De bedoeling was om deze in de zomermaanden samen met wederhelft te gaan doen. Om vanuit Remunj met de tweewieler eerst naar daar te trappen en dan nog een heel stuk te trappen om de ontbrekende caches te doen en daarna weer terug s mij wat teveel voor een dag. ;)

Maar ik heb genoten van de caches die ik reeds gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wilden dit op het forum kwijt om mensen nog in de gelegenheid te stellen het Rondje “af te maken”.

Tja, zoals je weet was dat #20 die we als enige met een not found hebben moeten loggen. Wij hebben het rondje eerst bewust vermeden en uiteindelijk gedaan uit meligheid en een dagje onder pannen om te kijken wat het nu was. Want zonder deelname kan je niet echt oordelen. Persoonlijk, als cache gebeuren, vind ik het niets om eerlijk te zijn. Een dag lang in de auto zitten en in en uit stappen of kruipen, soms stukje lopen etc. Eigenlijk zou je dit een TomTom cache kunnen noemen. Maar deze discussie is al tot in den treure gevoerd.

Flet, bedankt voor je inspaningen en ook de beslissing ermee te stoppen, hoewel de oorzaak natuurlijk erg zielig is. Voor de individuele cache lokaties is het dan wel weer goed, want bij iedere plek was het een kaalgetrapte bende.

 

Tevens is het bedoeld om aan te geven dat, volgens ons, Geocachend Nederland een ander cachegedrag gaat vertonen wat niet echt bevorderlijk is voor de voortgang van het spel.

Inderdaad is het gehalte aan trieste figuren wel toegenomen. Kijk maar naar het aantal gejatte coins en gesloopte WP's of caches. En dan natuurlijk niet even melden op internet. Alsof alles vanzelf gaat. Of ook zo triest...het omwisselen van een munitiekist voor een plasticzak. Terwijl er via de juiste kanalen nog steeds releatief goedkoop aangekomen kan worden. Gelukkig heb ik er nog niet zoveel last van, want dan zou de lol er wel afgaan inderdaad. Erg hufterig allemaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het besluit wel waarderen.

Ongelofelijk hoe sommigen toch in staat zijn om zichzelf op deze belachelijke manier in maling te nemen.

Alles voor de puntjes! ;)

 

Ik heb mij op de dag dat ik deze serie in zijn geheel gedaan heb samen met Benieboys iig kostelijk geamuseerd.

Bewonderenswaardig wat voor tijd hier ingestoken is door de leggers :)

 

Kortom laat je niet ontmoedigen, maar ga door met dit goede werk! :argue:

Bedankt & groeten,

MRmcb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dit soort dingen heb ik al eerder een draadje gelezen, maar ik begrijp niet dat je zoiets doet. ;) Wat is er nou nog leuk aan geocaching als je ze allemaal gaat loggen zonder er geweest te zijn, of zelf kokertjes op de cacheplek plaatst? Ik vind het jammer dat er dit soort dingen gebeuren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...