Spring naar bijdragen

Wat Heb Je Nodig ?


piependop team

Aanbevolen berichten

Een raad die velen geven: doe ervaring op, bij voorkeur met multi's. Leer wat er mogelijk is om een leuke geocache te maken. Ervaar wat weersomstandigheden kunnen doen met jouw cache, vocht kan een grote boosdoener zijn. Enzovoort. Ik zie net de reactie van Teamdanhoff, sluit ik mij graag bij aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

klopt,

 

Als je toen met die stompzinnige vragen/opmerkingen (waarvoor ik me toen al de ogen uit mijn hooft zou schamen) begon werd het je wel duidelijk gemaakt dat je zelfstandig wel wat mag opzoeken voordat je ergens aan begint.

toen wat het opzoeken nog eens een heel stuk lastiger dan nu

dit word nooit wat,

EXIT over een jaar of twee met achterlating van een hoop niet opgeruimde ergerlijke zooi

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....die stompzinnige vragen/opmerkingen....

 

De antwoorden zijn vaker....

...stompzinnig...

....dan de vragen !

 

Een beetje meer inleven, in diegene die de vraag stelt, voorkomt veel st.... antwoorden.

 

 

.....dit word nooit wat, EXIT over een jaar of twee met achterlating van een hoop niet opgeruimde ergerlijke zooi

Barny, wat ben je weer vriendelijk :no: . Je optimistische kijk op de wereld druipt er weer af :yucky:. Hier wordt niemand beter van. Schaam je :thumbdown: !

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Schaam je :thumbdown: !

 

 

Waarom?

mag een mens niet meer zeggen wat hij ergens van vind of word het tegenwoordig algemeen acceptabel geacht om mee te huilen met de wolven?

de ervaring leert gewoon dat het geen aanwinst voor het geocachen op lange termijn is, wel veel ergens oplevert voor vele lokale mensen met wel een "geocache hart"

vandaar dat ik blij ben dat ik daar niet in de buurt woon

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...