Spring naar bijdragen

Hoe Willen Wij Het Spel Spelen?


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik vraag me wel eens af waarom sommigen hier uberhaubt nog Cachen....

 

:wistling::rolleyes:

 

Maar goed dat is mijn gedachte, wie ben ik.....

 

:unsure:

Als je zelf niet weet wie je bent, hoe moeten wíj het dan weten.

Wij cachen nog regelmatig. Zéker niet elke dag. Gewoon, wanneer we er zin in hebben.

Het lijkt wel ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TT. Zijn er ook jonge knarren? Ik ken wel jongelui die zich gedragen alsof ze bejaard zijn. Zijn dat dan ook knarren? :clown:

Zie Koot en Bie http://muzikum.eu/nl/123-1159-26234/van-kooten-de-bie/ouwe-carambalen-moeten-weg-songtekst.html

 

En de ouwe carambalen

Worden alsmaar jonger

etc...

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik reageer even op een oud draadje; mijn vraag sluit er namelijk goed bij aan.

Hoe te reageren als CO als blijkt dat iemand je multi logt door direct naar de eindcache te lopen met 'verkregen' coordinaten ?

Dus deze persoon heeft de eindcoordinaten van een andere cacher losgepeuterd en zelf de route niet gelopen.

Als iemand daar gelukkig van wordt dan zal het me natuurlijk worst zijn, maar ik ben gewoon benieuwd of er een algemene opinie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierover zijn al erg veel discussies geweest. Met opmerkingen van die varieren van: het zou niet mogen tot waarom niet.

 

Altijd ( natuurlijk niet onverwacht ) eindigd de discussie onbeslist.

Het ( zeer slim door de reclame wereld geïntroduceerde moto ) 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' wordt tegenwoordig ook hier toegepast, met alle gevolgen vandien.

 

Persoonlijk denk ik : maak het je niet moeilijk, een hobby is om van te genieten ( op welk niveau ook ). Er zijn altijd personen die de grens opzoeken, ongeacht welke/wiens grens dan ook.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn vraag is dan aan Villadora, waarom plaats je een geocache?

en waar gaat het spelletje geocachen om?

als je daar het juiste antwoord op heb dan heb je ook de juiste reactie als cacheeigenaar

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Villadora, als er een log in het boekje staat kun je reageren wat je wilt. Een log is een log. Maakt niet uit hoe je aan de coordinaten gekomen bent. Maakt niet uit wie er in die boom geklommen is.

 

Wat mij betreft doe je jezelf te kort als je bij een mooie multi rechtstreeks naar het eindpunt loopt. Maar ja, dat is dan het probleem van de eindcoordinaten loper.

 

Je kunt ook huilie doen als je geen virtual toegewezen krijgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Villadora, we kennen onze pappenheimers nu wel een beetje. De valsspelers kun je dwarsbomen door:

 

1) regelmatig de cache te verplaatsen. Niets is leuker dan de mails en logs die je dan krijgt. Hulplijnen werken dan ook niet meer.

2) iets toe te voegen waardoor er toch niet gelogd kan worden. ook leuk in de log op internet. Zo onderscheiden de echte mannen zich van de punten watjes

3) eindpunt lekker ver in het veld leggen.

4) shame lijstje op de cache site plaatsen.

5) huilie doen bij approvers en ander gesnuis. Helpt meestal niet veel.

6) pismail schrijven en bljven stalken volgens de Barny nethodiek.

7) barny boos mailen voor het verstrekken van zogenaamde puzzelcoordinaten als zijnde een eindcoordinaat

8) enkele andere websites de nek om draaien.

 

Zelf verschuil je je natuurlijk achter 10 vette nicks zodat een huisbezoek niet een optie is (ja die dreigementen komen dan, incl doodsbedreigingen).

 

Maar persoonlijk: een loer draaien werkt het leukst. Meestal zijn het enorme drift en brulkikkers.

 

En stoor je er vooral niet aan, 1/3e is redelijk ver heen aangaande de geestelijke gezondheid en volwassenheid in dit leven. Daar doen we niets meer tegen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha. Goeie tips. Ik had hun log verwijderd en nu krijg ik heule boze mails. Geinig.

Ik had er ook eens eentje die een FTF voor elkaar heeft gekregen door de coordinaten uit een foto op de cachepagina te peuteren.

Vond ik eigenlijk wel creatief, maar bij de volgende spoilerfoto die ik op mijn cachepagina plaats pas ik toch de coordinaten in de broncode even aan.

Of maak een spoilerfoto van het object op een andere plaats. Leuk om daar dan een briefje achter te laten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...