Spring naar bijdragen

Even Voorstellen / Boomklimmen


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Hierbij stel ik mij even voor. Ik ben Sandra en samen met mijn partner runnen wij een school voor boomverzorgers en boombeheer, de BSBB. Daarnaast hebben wij een winkel voor klimmaterialen voor boomverzorgers.

Nu is het zo dat wij in onze winkel steeds vaker vraag krijgen vanuit de geo cache wereld om op een veilige manier caches in bomen en / of structuren te kunnen bereiken. Helaas hebben we al een aantal maal geconstateerd dat dit niet altijd even veilig gebeurd. Daarom hebben wij een cursus toegevoegd in ons aanbod speciaal voor jullie.

 

Ik heb gelezen dat het niet is toegestaan om commerciële advertenties te plaatsen, vandaar dat ik geen link zet. och zou ik willen vragen aan de administrators of mijn bericht zou mogen blijven staan, aangezien dit gericht is op de veiligheid van alle klimmende geocachers. Wellicht kan ik op het gebied van natuur hier en daar ook nog wel wat tips aan jullie meegeven, dus ik lees graag mee hier. Mocht dit onderwerp op de verkeerde plaats staan dan hoor ik dat graag.

 

Climb safe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik sluit me volledig aan bij bsbb.

ook ik zie (via div.media) wel eens foto's of filmpjes van klimcaches dat ik bij me zelf denk 'dat gaat nog een keer fout'.

als gediplomeerd ERCA instructeur heb ik toch ook vaak mijn bedenkingen als ik diverse verhalen moet geloven maar ja wat doe je er aan he.

veel cachers hebben nl alles er voor over om dat ene puntje te scoren om hun grid te vullen.

een aantal weken geleden al vernomen dat jullie een training wilden gaan organiseren en juich dit dan ook enorm toe.

hoop dat er toch wel gebruik van gemaakt zal worden.

in het verleden ben ik al eens benaderd om een groepje cachers wat wegwijs te maken in het klimwereldje maar dat is door omstandigheden toen niet door gegaan.

 

iig suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen zo stom zijn om de boom in te gaan en er vervolgens uit te donderen is het hun eigen keuze en ik zou zeggen, laat ze

 

Het mechanisme van de natuurlijke selectie van Charles Darwin word enkel uitgevoerd

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

overal sterven per seconde mensen omdat wij hier in de "beschaafde landen "(jij en ik dus) hard zijn,

praat me dan niet over die ene die uit vrije wil en met zijn volle verstand iets stoms gaat doen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi dat er scholing komt. Dat er mensen joyriden, staat de rijscholen toch ook niet in de weg? Ik denk dat er veel vraag naar is en vind het een super initiatief. Onlangs heb ik op het Vuur en Vlamevent een workshop gevolgd, maar dat was meer een opwarmertje. Veel cachers leren het klimmen van elkaar, maar ik kan me zo voorstellen dat je dan soms cruciale info mist.

Gat in de markt denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pleur je uit een boom om een kokertje te zoeken, dikke pech gehad.

Trouwens ook nooit begrepen wat het nut is van een kokertje hoog in een boom waarvoor je halsbrekende toeren voor moet uithalen om deze te loggen.

Het gaat daarbij natuurlijk om het wow! gevoel voor jezelf en daarbij ligt de lat voor sommige mensen wat hoger dan voor anderen. Dat er mensen zonder enige kennis dit doen is natuurlijk levensgevaarlijk en het is dan ook te hopen dat zij zsm een cursus volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...