Spring naar inhoud

Foto
- - - - -

Oplossingen Van Caches Op Barny's Website

Oplossingen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
194 reacties op dit onderwerp

#181 barny

barny

Forum Newbee

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 3987 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst 02 augustus 2017 - 09:29

oke Peetee, als jij dat vind en voor de rest doof en blind ben, respecteer ik dat,

gezien de mail en hulp die ik krijg zijn er een hoop mensen blij met deze site, die kunnen lekker buiten spelen met hun gps,

Barny 

• 1

#182 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten
  • Lengtegraad :5.65282
  • Breedtegraad :53.04413

Geplaatst 02 augustus 2017 - 09:33

Dat klinkt mooi, Barny. Maar ik denk dat de cache-plaatsers, waarvan er één dit draadje gestart is, graag zouden zien dat jij ook hún mening zou respecteren. Maar dat kún je blijkbaar niet.

• 0

#183 barny

barny

Forum Newbee

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 3987 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 09:52

ik heb respekt voor iedereen zijn mening, ook al is hij zo anders dan mijn mening, dus als puzzeleigenaren vinden dat een bepaalde groep niet hun cache mogen bezoeken, als cacheeigenaren vinden dat je als toerist niet die bewonderenswaardige plek mag zien, als de cacheeigenaar bepaalt wie zijn cache wel en niet mag bezoeken, benadeelt hij een hele grote groep mensen die wel het spelletje geocachen spelen, ik vraag me dus af wie benadeelt wie eigenlijk.

nu de cacheeigenaren hun "macht" kwijt zijn is het tranen met tuiten huilen, terwijl ze eigenlijk blij mogen zijn dat ze de bezoekers een mooie tijd hebben gegeven door het bezoeken van hun geplaatste geocache 

Barny.

• 1

#184 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 09:53

ik heb respekt voor iedereen zijn mening,

Dat heb je niet, Barny. Dat heb je niet!

Slappe praatjes, dát heb je.

• 2

#185 barny

barny

Forum Newbee

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 3987 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 09:58

weer geen argumenten, weer niet inhoudelijk, een beetje jammer Peetee #Doof&Blind

Barny 

• 0

#186 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 10:00

Lees dan dit draadje nog maar eens door, Barny. Misschien leer je er nog wat van. :wink2:

• 0

#187 barny

barny

Forum Newbee

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 3987 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 10:11

lees huilberichten van mensen die niet meer kunnen bepalen welke soort mensen hun cache bezoeken,

lees verhalen van mensen die vinden dat er een toegangsbeleid op hun cache's moeten staan

lees verhalen dat dat het geen probleem is om bepaalde soort mensen mooie en interessante plekken te onthouden

en lees een hoop berichten van mensen die blij zijn dat ze weer naar buiten kunnen gaan met gun gps spelen en mooie en interessante plekken kunnen bezoeken,

als geocacher ben ik blij dat ik geocachers kan helpen om buiten te spelen en de plekken te bezoeken die zij denken leuk te vinden 

jij doet jou ding hier, (ben ik ook blij mee) ik die mij ding en help mensen om naar buten te gaan #Win-Win

• 0

#188 regenboog2

regenboog2

Intensieve Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 1842 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Lengtegraad :5.23442
  • Breedtegraad :51.25656

Geplaatst 02 augustus 2017 - 10:11

regent het in het Noorden?

• 0

#189 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 10:13

Nee hoor, het is hier prachtig weer ... :)

• 0

#190 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 10:24

lees huilberichten van mensen die niet meer kunnen bepalen welke soort mensen hun cache bezoeken,

lees verhalen van mensen die vinden dat er een toegangsbeleid op hun cache's moeten staan

lees verhalen dat dat het geen probleem is om bepaalde soort mensen mooie en interessante plekken te onthouden

en lees een hoop berichten van mensen die blij zijn dat ze weer naar buiten kunnen gaan met gun gps spelen en mooie en interessante plekken kunnen bezoeken,

als geocacher ben ik blij dat ik geocachers kan helpen om buiten te spelen en de plekken te bezoeken die zij denken leuk te vinden 

jij doet jou ding hier, (ben ik ook blij mee) ik die mij ding en help mensen om naar buten te gaan #Win-Win

Allemaal nep-argumenten, bedoeld om alles wat krom is in jouw verhaal recht te praten.

Als mensen een gps nodig hebben om naar buiten te gaan, mooie plekken (je hebt veel van die plekken ook wel eens anders genoemd) of mooie natuur te bezoeken, dan is dat niet al te best.  Mystery caches beletten in elk geval niemand naar buiten te gaan. Als cachers daarom thuis blijven dan doen ze dat zelf.

• 0

#191 Barry

Barry

Normale Poster

• Leden
  • PipPipPip
  • 681 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 11:24

Hier wordt gesteld dat alle mysterie-eigenaars het dus vervelend vinden dat er een lijstje met eindcoordinaten wordt geplaatst? Dat is maar een aanname. Er zullen er wat zijn ja. Maar wat doet het er toe? Een ingevuld puzzelboekje kom je ook wel eens tegen bij het oud vuil. Stel je voor dat dat publiekelijk zou worden gemaakt! Ik vind het allemaal veel te ver gaan. Ben je van het oplossen, prima. Hou je niet van oplossen, maar wandelen of fietsen, dan kijk je even bij de antwoorden. Iedereen tevreden!

• 0

#192 indiana

indiana

Normale Poster

• Leden
  • PipPipPip
  • 121 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 11:50

Hier wordt gesteld dat alle mysterie-eigenaars het dus vervelend vinden dat er een lijstje met eindcoordinaten wordt geplaatst? Dat is maar een aanname. Er zullen er wat zijn ja. Maar wat doet het er toe? Een ingevuld puzzelboekje kom je ook wel eens tegen bij het oud vuil. Stel je voor dat dat publiekelijk zou worden gemaakt! Ik vind het allemaal veel te ver gaan. Ben je van het oplossen, prima. Hou je niet van oplossen, maar wandelen of fietsen, dan kijk je even bij de antwoorden. Iedereen tevreden!

Jij gaat dus ook volledig voorbij aan de cache-eigenaar. Die is namelijk niet zo blij. Hij heeft niet voor niets een mysterie cache gemaakt.

Als je jouw redernering volgt kunnen we ook lijstjes maken voor de volgende caches:

- Eind coords voor wereigo caches: geen zin in een wereigo, maar je wilt toch lekker naar buiten? Hier heb je eindcoords. iedereen blij

- Eind coords voor multies met D2 of hoger: je moet niet raketgeleerde te zijn om een cache te kunnen doen. lekker naar buiten voor cache. iedereen blij.

- Eind coords voor multi caches in het algemeen. :niet iedereen kan puzzelen onderweg, niet iedereen kan een langere afstand lopen. Gewoon naar cache zelf lopen en iedereen is blij. Cache zoals cachen bedoeld is: coord naar container en loggen maar.

Geocaching.com heeft verschillende cachetypen. Vind je bepaalde cachetypen niets, prima, doe die dan niet.

Het kan zijn dat je het niet eens bent met geocaching.com die puzzelcaches mogelijk maken en/of sommige cache-eigenaren die puzzelcaches maken. Maar dat geeft je nog niet het recht om het spelletje te verzieken voor diegene die het wel leuk vinden (cache-eigenaren in dit geval)

Die lijst waar het hier over gaat is pure internet pesterij. Lekker veilig achter het toetsenbordje mensen lopen zieken. Dat hij dat doet is al ziek genoeg. Maar dat anderen dat goed praten is iets wat ik totaal niet snap.

• 0

#193 Bandiet

Bandiet

Normale Poster

• Leden
  • PipPipPip
  • 69 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 13:19

Jij gaat dus ook volledig voorbij aan de cache-eigenaar. Die is namelijk niet zo blij. Hij heeft niet voor niets een mysterie cache gemaakt.

Als je jouw redernering volgt kunnen we ook lijstjes maken voor de volgende caches:

- Eind coords voor wereigo caches: geen zin in een wereigo, maar je wilt toch lekker naar buiten? Hier heb je eindcoords. iedereen blij

- Eind coords voor multies met D2 of hoger: je moet niet raketgeleerde te zijn om een cache te kunnen doen. lekker naar buiten voor cache. iedereen blij.

- Eind coords voor multi caches in het algemeen. :niet iedereen kan puzzelen onderweg, niet iedereen kan een langere afstand lopen. Gewoon naar cache zelf lopen en iedereen is blij. Cache zoals cachen bedoeld is: coord naar container en loggen maar.

Geocaching.com heeft verschillende cachetypen. Vind je bepaalde cachetypen niets, prima, doe die dan niet.

Het kan zijn dat je het niet eens bent met geocaching.com die puzzelcaches mogelijk maken en/of sommige cache-eigenaren die puzzelcaches maken. Maar dat geeft je nog niet het recht om het spelletje te verzieken voor diegene die het wel leuk vinden (cache-eigenaren in dit geval)

Die lijst waar het hier over gaat is pure internet pesterij. Lekker veilig achter het toetsenbordje mensen lopen zieken. Dat hij dat doet is al ziek genoeg. Maar dat anderen dat goed praten is iets wat ik totaal niet snap.

Goed gezegd Indiana. Ik sluit me er volledig bij aan. In mijn eerdere post gaf ik aan dat ik het gewoon not-done vind om zo'n lijstje te plaatsen. Als je een hekel hebt aan puzzelcaches, zeg ik: doe die dan gewoon niet. Wij zijn zelf fan van single-caches en laten daarom graag andere types caches links liggen.

Het publiceren van eindcoörds van puzzelcaches vind ik not done. En idd, als je dat toch meent te moeten doen, Barny, ga dan meteen ff door met het publiceren van de coörds van multi's. En zet een bord bij de box van een single-cache. Het riekt allemaal naar hetzelfde.

Maar ik ga nu stoppen en zo meteen het afserveerwerk van Barny in ontvangst nemen. 

• 0

#194 barny

barny

Forum Newbee

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 3987 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 16:21

- Eind coords voor wereigo caches: geen zin in een wereigo, maar je wilt toch lekker naar buiten? Hier heb je eindcoords. iedereen blij is er al lang

- Eind coords voor multies met D2 of hoger: je moet niet raketgeleerde te zijn om een cache te kunnen doen. lekker naar buiten voor cache. iedereen blij.is er al lang

- Eind coords voor multi caches in het algemeen. :niet iedereen kan puzzelen onderweg, niet iedereen kan een langere afstand lopen. Gewoon naar cache zelf lopen en iedereen is blij. Cache zoals cachen bedoeld is: coord naar container en loggen maar.is er al lang

​niets nieuws onder de zon

Geocaching.com heeft verschillende cachetypen. Vind je bepaalde cachetypen niets, prima, doe die dan niet. wil je geen eindcoords lopen dan kijk je gewoon niet!

Het kan zijn dat je het niet eens bent met geocaching.com die puzzelcaches mogelijk maken en/of sommige cache-eigenaren die puzzelcaches maken. Maar dat geeft je nog niet het recht om het spelletje te verzieken voor diegene die het wel leuk vinden (cache-eigenaren in dit geval) wat is de bedoeling van een geocache? dat hij gevonden word, dus wat word er verziekt? het vinden van de cache, verziekt door die cacheeigenaar die zo nodig en totaal overbodig een puzzel moet maken

Die lijst waar het hier over gaat is pure internet pesterij. gelukkig denken er een heel hoop geocachers dar anders over Lekker veilig achter het toetsenbordje mensen lopen zieken. Dat hij dat doet is al ziek genoeg. Maar dat anderen dat goed praten is iets wat ik totaal niet snap.

Lekker veilig achter het toetsenbordje mensen lopen zieken​....

dat is een leuke,

hoeveel mensen weten hier wie er werkelijk achter het account indiana schuilgaat, wie weet de werkelijke echte geocache nick van indiana? wie weet (nog) van hun echte bedoelingen, ik denk maar weinig, daar maken ze dus mooi misbruik van

en trouwens hoe vaak komt indiana op een event? hoe vaak vinden ze een geocache? 

​ik heb even gekeken, indiana spelers account heeft dit jaar 0 events bezocht 

indiana spelers account heeft dit jaar 5 cache's bezocht, en dat helemaal op 1 dag

​dus ik weet niet wie zich loopt te verschuilen, lekker veilig en anoniem achter het toetsenbordje blijven zitten, en op dit forum alleen maar reageert als het draadje over mij gaat? ik denk dat het wel heel dicht tegen trollen aanschurkt

​elke een beetje event bezoekende geocacher komt mij tegen, of heeft de kans om mij tegen te komen, en de meeste mensen  daar kennen mij wel, en weten ook dat ik altijd in ben voor een praatje,

​ik heb geen reden om mij te verschuilen, hoe zit het bij jullie indiana?

Barny

• 0

#195 Peetee

Peetee

Daily Poster

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5861 berichten

Geplaatst 02 augustus 2017 - 16:26

Draadje gesloten, omdat duidelijk is geworden dat het verzoek van de topicstarter niet gehonoreerd gaat worden, en dat de discussie die naar aanleiding van zijn vraag is ontstaan niet tot iets positiefs zal leiden.

• 3

2 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 2 guests, 0 anonymous users