Spring naar bijdragen

Stilletjes Of Forum Eruit?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is niet stil hoor. Vandaag al 8 nieuwe onderwerpen voorbij zien komen

Jullie zullen wel een ban hebben :wistling:

Een ban ???? Ik dacht dat je daar bericht van kreeg :wink2:

 

Julie boffen wel, ik zie veel minder langs komen. Sommige draadjes worden zelfs maar half geladen. Dan zie ik de laatste pagina en voordat ik naar beneden kan scrollen, wordt de pagina opnieuw geladen.

Ik zal wel geduld moeten oefenen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat ons modje het kan doorgeven, ik had het al naar Rene getwitterd maar ik denk dat het nog niet opgemerkt is.

 

Tijd voor een goed gesprek met de hosting :bangin::wistling: of de site een midlife upgrade geven :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een nadeel of een voordeel dat het stilletjes is? Veel reacties van veel verschillende personen, da's vaak leuk lezen. Maarr ... nu de veelposters elders veel posten zitten mijn tenen nog maar zelden krom in mijn schoenen. Dat is toch niet verkeerd.

 

Iedereen die dat mist kan natuurlijk op een andere plek mee gaan schrijven. Dat ben ik niet van plan, want na wat vervelende ervaringen heb ik me heilig voorgenomen om nooit meer op een ongemodereerd forum te schrijven. Een moderator zal vast wel eens iets weghalen met een - voor jou - onzinnige reden. Maar moderatie zorgt er ook voor dat mensen elkaar niet de tent uitschelden. Dat weegt voor mij zwaarder.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen dood-modereren en ongemodereerd zit nog een heel groot grijs gebied, zeker vijftig tinten. Geocachen is nou niet echt een super serieuze aangelegenheid. Waarom kan er op hét geocaching forum geen ruimte zijn voor wat meer, minder serieuze zaken. Met een moderator die zorgt dat er niet te veel tere zieltjes worden gekwetst...

 

Ja, er zijn forumregels. Maar als die regels er voor zorgen dat een forum een jammerlijke dood sterft moeten die regels misschien eens, eh, opnieuw bekeken worden.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik kijk gewoon naar het totaalplaatje. Er zijn nu zo'n vijf verschillende plekken op internet waar je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Iedere plek heeft zo zijn eigen sterke en zwakke punten. Een forum voor de technische aspecten van het geocachen, een fb-groep voor feelgood kokerrapen, een forum voor authentiek cloudcachen, een fb-groep waar de niet authentieke cacher de draak met zich kan laten steken en dan is er nog dit folkloristisch geocaching museum waar je dus sinds kort je overspannen tenen tot rust kunt laten komen. Daarnaast zijn er nog tientallen splintergroeperingen actief die geïnitieerd ziijn door mensen die elders een ban hebben opgelopen. Voor elk wat wils dus.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...