Spring naar bijdragen

Forum Moderatie Of Zelf Een Bijdrage Leveren?


Sivota

Aanbevolen berichten

ik moest nog een log schrijven

dan maar gedaan

 

https://coord.info/GC6HMV5

 

 

vandaag was het dan eindelijk zo ver, de dag dat er spijkers met koppen geslagen zou worden
hoe gaan we op het forum met elkaar om, hoe gaan e in RL met elkaar om
daarom had ik ook een paar mensen uitgenodigd zoals, zichzelf benoemde Camper-Gangster maar gewoon een jochie zijnde johan22nl en de familie man BINKRADIO (mag zo iets echt een "opvoeder" zijn?) die beide mijn adres wilde weten om mij even krachtig te "vertellen" dat ik het helemaal mis heb,
het leek mij de ultieme moment om hun aan hun belofte te houden, helaas zijn alle twee niet opkomen dagen, blijkbaar is het makkelijker om achter het toetsenbord mensen te bedreigen dan met mensen op een ontspannen manier te communiceren.
de meeste mensen die er wel waren, waren wel gezellig bezig op een klein groepje zelfingenomen Amersfoorts kliekje die een beetje apart stond en zich met niemand bemoeide, wat je al niet voor opofferingen voor over moet hebben om een puntje.
voor de rest was het een heel constructief ontmoeting die ik persoonlijk gehad heb met de meeste bezoekers
ondanks dat mijn twee hoofdgasten thuis zaten te broekpoepen heb ik het naar mijn zin gehad

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...