Spring naar bijdragen

Photobucket


hassebas

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

kijk eens naar het andere draadje over photobucket. Peetee heeft vanmiddag foto's uit de carrousel verwijderd omdat plotobucket dat niet meer ondersteund. Ik denk dat dit ook geldt voor de banners die daarvan gebruik maken. De enige optie, naast veel geld betalen, lijkt me dat wij deze banners ook uit ons profiel moeten verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren mijn foto's en account verwijderd bij Photobucket.

Kennelijk plaatsen zij reclame op de plaats van de foto's die ik hier (in de carrousel) had neergezet.

Misschien is dit net zo iets.

Ik zou even contact zoeken met de cache eigenaren van die banner(s)

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heeft PhotoBucket de stekker uit het "gratis" delen van je foto's en dus ook banners getrokken.

Hierdoor komt een vervelende "advertentie / melding" dat je foto niet kan worden weergeven omdat je 3e partij hosting niet goed zou zijn.

2001552889.jpeg

:frusty: De bovenstaande banner vervangt de oude foto's nu

 

Deze wijziging had photobucket ook niet aangekondigd.

 

Nu moet je om je foto te kunnen embedden $400,- per jaar betalen :eek::eek:

 

Beetje veel vind je niet! Ik zelf ben overgestapt op Dropbox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vraagt je toch af waarom CO's niet gewoon de plaatjes bij de listing bijsluiten, maar toch per sé een externe bron gebruiken.

Wat is de reden daar toch voor?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger werden alle plaatjes naar jpg geconverteerd. Da's lastig als je dan een bewegend plaatje of zo'n kwebbel png op je pagina wilt hebben, maar nu is daar inderdaad helemaal geen rede meer voor.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Nieuwe bannercode Duits Lijntje serie. Met dank aan Team Poef voor het overzetten.

<a href="http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=18a1daa1-8986-41be-ba5c-2dd60a937a1a">< img src="https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/131ec445-bef4-48e1-890a-375b87901074.jpg" border="0" width="220" height="60"/>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom ik van die lelijke banners van Photobucket af in m'n profiel. Zijn geplaatst op een of andere manier over de andere banners.

 

Wie weet raad.

Banners verwijderen uit m'n Profiel lukt niet

Wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat je al hebt geprobeerd, maar ik zou het als volgt doen: klik op profiel wijzigen, dan gaat het scherm met de codes open, daar zou je dan de betreffende codes (van de originele banners) moeten kunnen verwijderen toch? Dat is positie van de banner tellen en overeenkomstig aantal regels, die verwijderen. Of de code even opzoeken op de cachepagina.

Misschien weten de echte ITers een gemakkelijkere oplossing?

 

In mijn profiel zie ik trouwens dat een paar cache eigenaren hun banner al aangepast hebben, ik heb nu minder Photobucket banners.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Sivota, ik zet mijn foto's gewoon op mijn laptop en vandaar op .com.

Als ik op het forum een foto wil plaatsen gaat dat via chrome naar de fotogalerij bij mijn profiel. Daar de gewenste foto aanklikken en met de rechter muisknop het adres kopiëren. Dan boven het vakje waar je je tekst typt het vierkantje 'afbeelding' aanklikken en daar kan je de URL plakken.

Beetje omslachtig, maar zo had ik het van Peetee begrepen en het lukt goed.

Misschien weet hij nog een aanvulling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet ze inderdaad vaak gewoon op .com, en dan link ik ze binnen het forum zoals regenboog hierboven al aangeeft.

 

Er zijn natuurlijk andere manieren, en hoe het dan werkt hangt vaak een beetje af van de site die je gebruikt.

Zo plaats ik de laatste tijd regelmatig foto's op postimage.org. Deze site gebruik ik bijvoorbeeld om foto's te plaatsen op een slechtvalkenforum dat ik ook bezoek. Voordeel van deze site is dat je geen account hoeft aan te maken, en meteen na het plaatsen van een foto een overzicht krijgt te zien van de linkjes die je kunt gebruiken om de foto hier op het forum te kunnen laten zien. Ik gebruik daarvoor meestal de link achter "Directe link".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...