Spring naar bijdragen

Munitiekistje


team wolfje

Aanbevolen berichten

Beste mensen

 

Een aantal van jullie zullen nu denken daar heb je hem weer met zijn kistjes (heb er nog wel een paar)

Ik vraag me af zijn er mensen geintresseerd om gezamelijk kistjes te kopen bij een groothandel.

die zowel de grote kleine en verbanddoosjes verkoopt

 

Ik denk hierbij aan het prijsvoordeel aangezien we er dan veel in een keer afnemen

 

ik wacht de reakties af

 

groetjes WOLFJE

bewerkt door Wolfje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Licht eraan waar je ze gaat halen/bestellen?

 

Ik heb van de week een bestelling gedaan voor deze kistjes:

 

geoswag kistjes

 

greetz

 

Knifemen

 

zal wel aan mij liggen ik zie geen kistjes staan wel een speltje in de vorm van een kistje

 

groetjes Wolfje

 

Die speltjes worden vast wel in een kistje geleverd. :beerchug:

bewerkt door Crow & Éowyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom morgen weer in Rotterdam en woensdag in het westland en zal daar eens bij de dump kijken naar wat ze hebben en hun prijzen.

Ik snap er geen snars van. Het draadje is van Wolfje en jij gaat naar de prijzen kijken :beerchug:

 

Enfin, ik vind alles best. Maar doe eens wat prijzen en maten van de kisten. Anders gaat het hier nog nergens over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom morgen weer in Rotterdam en woensdag in het westland en zal daar eens bij de dump kijken naar wat ze hebben en hun prijzen.

Ik snap er geen snars van. Het draadje is van Wolfje en jij gaat naar de prijzen kijken :beerchug:

 

Enfin, ik vind alles best. Maar doe eens wat prijzen en maten van de kisten. Anders gaat het hier nog nergens over...

 

 

Eigenlijk best simpel zo weet ik ook wat ze dit jaar kosten, vorig jaar waren ze daar waar ik ze koop namelijk spot goedkoop. Misschien dat Wolfje daar dan nog iets mee kan als hij ze groot inkoop voor jullie. Ik bied ze niet aan alleen een prijs vergelijking. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...