Spring naar bijdragen

Logboek Gevonden


Yorri

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een logboek gevonden maar ik kan de catch niet herleiden.

De laatste loggers zijn RITK op 26-08-2013, Team W3W op 30-09-2013 en Bydir op 10-10-2013

Het logboek met kokertje in nog redelijk intakt. Het schroefdopje om het kokertje af te sluiten is zoek.

Wie weet bij welke catch dit logboek hoort.

 

gr Yorri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ritk heeft op 26-8-13 3 caches gevonden.
Team W3W zal naar ik aanneem team W3M zijn.
Er is slechts één van de drie caches waarbij de genoemde logs voorkomen op genoemde data.
Dat is deze (PMO) mystery cache: http://www.geocaching.com/geocache/GC47VZ9_kruipen

Erna staat online nog een log van pingos en een log van Masterchief.
Van deze laatste is duidelijk (zie log) dat deze online op een onjuiste datum gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas ben ik geen premium member en kan dus niet kijken naar deze catch.

kan iemand in kontakt treden met de eigenaar en dan kunnen ze mij benaderen om deze catch te herstellen.

gr Yorri

Misschien dat de catch in 2013 is herstelt. Dan is dit waarschijnlijk een oud logboek.

als iemand mij in kontakt kan brengen met de eigenaar van deze catch dan kan ik hem terug bezorgen.

gr Yorri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat hoeft niet. Want de cache is inmiddels opgedoekt en gearchiveerd. Dus de eigenaar zal er waarschijnlijk geen belang meer bij hebben.

 

De eigenaar is trouwens Team Semy. Dus je kunt zelf contact met ze opnemen, als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Kom ik dit draadje tegen. Ben niet in kennis gesteld van de vondst. Jammer want het is altijd aardig om te weten. De betreffende cache is enkele keren geript en daarom het archief in gegaan. Herstel vd cache is niet de bedoeling ivm vertrek uit Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...