Spring naar bijdragen

Landschap Overijssel Zoekt Geocachers!


De broekies

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ze dienen een klacht in over barny bij groundspeak daar. Ze beweren een ongemodereerd forum te hebben dus schuiven ze de moeilijke gevallen maar af...

Ach, dat is al eens eerder geprobeerd door een enkeling. Zijn Bussie is toen gered, ik neem aan dat de bestuurder automatisch onschendbaar is!

Maarre...we dwalen af. Landschap Overijssel is op de hoogte (al jaren, maar niet actief) wat geocachen is, heeft enkele lokale helden ontmoet en denkt nu verder aan een educatieve route door hun gebied. Hoe die wordt in gevuld en uitgewerkt is niet van belang. Jullie zien vanzelf wel weer een stipje verschijnen op de kaart.

Wat mijn betreft gaat dit draadje dicht. Geharrewar tussen twee oude "vrienden" heeft geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het modereren daar is begonnen. Barny is de komende maand niet welkom op het forum. Helaas zijn de meeste daar niet in staat door het taalgebruik heen te kijken en de kern te zien. Zaken als de omgang met persoonsgegevens worden daardoor niet op waarde geschat.

De eigenaar van die site mag barny wel 'barby' noemen op het forum maar andersom is out of bounds.

Het is soms ook lastig te achterhalen wie het is vanwege de meerdere accounts. Laten we ze voor het gemak maar de underbroekies noemen ;)

Mocht er een 3e dag komen voor geocachers is barny wederom niet welkom. Tot zover de illusie dat geocachen een spel voor iedereen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lepman, Barny noemt zichzelf ook ooit Barby, dus waarom mogen anderen dat niet doen.

 

Belangrijker: Waarom moet je dingen die op andere site gebeuren (persoonlijke dingen dan) hier op her forum zetten.

 

En als afsluiting: Barny heeft bij de buren zelf aangegeven om door te gaan totdat ie een ban kreeg. Wat dat betreft: beter te vroeg als te laat...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Het modereren daar is begonnen

Naar mijn mening was het modderen daar al lang begonnen!!

 

Ik heb besloten om mij zelf daar een ban te geven.

 

En weet je: Het bevalt mij hier thuis beter als bij de "buren"

 

Groetjes,

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...