Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Źoals je op het forum hebt kunnen lezen duurt het soms wat langer. Je hebt ook geen mail of note bij je cache gekregen dat etr iets niet klopt of er wellicht vragen zijn?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nope, helemaal niets ontvangen tot nu toe…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
2 uur geleden zei Flo van Co:

Volgens mij werkt het overzicht niet meer, de laatste zou 2 mei zijn gepubliceerd, daarna alleen nog maar 2 virtuals?

Misschien een netwerk hikje of onze Pee-Tee-tovenaar :yes: heeft het al opgelost? De laatste is nu van 6 mei.

Ps. Ik zie nu ( pas ? ) dat onze smiley voorraad enorm :w00t2:is aangepast, maar de oude staan er gelukkig ook nog.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oorzaak van het euvel is gevonden. De nieuwe caches zullen vanaf morgenvroeg weer worden getoond. Nogmaals dank voor het melden. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
42 minuten geleden zei Flo van Co:

Werkt de functie niet meer? de laatste publicatie zou van de 4e mei zijn...

Het inlezen van nieuwe caches moet inderdaad weer even aangezwengeld worden - een digitale ontstopper graag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een korte update:
Ik heb e.e.a. even bekeken en ik zie dat de notificatie mails waaruit wij de informatie filteren niet meer binnenkomen in de hiervoor aangemaakte mailbox.
Of die mails door .com niet meer verstuurd worden of dat ze door onze provider worden geblockt, dat wordt nu onderzocht.

Probleem is natuurlijk dat we inmiddels in het weekend zitten. Maar even afwachten dus ... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik een PQ die dagelijks automatisch gestart wordt en waarin de laatste/nieuwste caches van de maand staan. Zo is het ook niet nodig om de andere PQ's zo vaak te starten.
1295136415_Lastmonth.png.49306ffb4664ae7d635bc19df8c7defe.png

Ps. die maand zou ondertussen ook weer een week kunnen zijn, maar in de wintermaanden zijn de tussentijden ( in het verwerken ) vaak langer dan een week, vanwege onze geocache winterslaap.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe update:
Ik heb rond de lunch een paar notifications geopend en opnieuw opgeslagen. Sindsdien is een aantal mails binnengekomen, en dat was een aantal dagen niet gebeurd. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost. Ze zijn in ieder geval goed in onze database klaargezet om na 24 uur te worden doorgezet (via de site en de tweets).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels zijn ook vandaag al weer enkele caches gepubliceerd en ook daarvan zijn de mails door Geocaching.nl ontvangen. Ik verwacht nu dan ook dat de stroom publicaties hier rond 14:00 uur weer op gaat starten.
Dat is dan 24 uur nadat .com ze gepubliceerd heeft, zoals wij dat met .com hebben afgesproken.

@Flo van Co en @Birdie.NL: Bedankt voor het melden van het probleem! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...