Spring naar bijdragen

Vreemd Verschil Tussen Smartphone En Gps Handheld Cachen Als Je Geen P


Jelte&Frank

Aanbevolen berichten

Dag,

Om eerlijk te zijn ben ik geen premiumlid. Derhalve zijn de caches die ik laad in mijn gps handheld niet voorzien van informatie; slechts de waypoints van de cache zelf. (ik gebruik een Dakota 25)
Wanneer ik met mijn smartphone cache krijg ik al die gegevens wel!
Voelt een beetje als oneerlijk en eigenlijk wel heel onhandig.
Heeft iemand een oplossing?

Groet
Frank van Jelte&Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En in het algemeen, je mobiel is een multifunctioneel apparaat die je ook voor navigatie kunt inzetten. Een gps is voor navigatie en mag je verwachten dat hij op punten als waterdicht, antenne positie en interferentie van andere zenders beter scoort. In de praktijk liggen die dingen dichterbij elkaar dan iedereen denkt. Sommige gps'en zijn bijna mobiele telefoons en sommige telefoons hebben een goede gps en zijn bijv waterdicht.

 

Dus dat je mobiel meer functies heeft is logisch (qr / barcode/ coördinaat berekeningen etc.)

 

Misschien ligt de kracht in de combinatie. Bij mij is op die manier de gps van de radar verdwenen en kan ik alles/meeste met mobiel. Op het laatst ging de gps niet meer mee, geen toegevoegde waarde meer.

 

paar dingen heb ik mijn weg in gevonden: accu duur (nu 12 uur bij normaal geo gebruik), gps fix en afwijking op 3 meter (op tijd aanzetten en data uit, en ben geen puntenjager) en met silicone hoesje moet hij maar robuust genoeg en waterbestendig genoeg zijn. Hij gaat gewoon mee in de stromende regen.

bewerkt door rnijenhu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...