Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bovenstaande bleek inderdaad het geval te zijn. Ik heb de code nu aangepast.

Ik verwacht dat de toekomstige virtuals nu in het overzicht meegenomen worden. De twee eerder genoemde heb ik handmatig toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, zoals vaak is uitgelegd, gaan die approvals op basis van nr. Sommige geocachers reserveren lang van te voren, zijn dus als het moment daar is sneller aan de beurt. Daarnaast: veel aanvragen roepen vragen (te recht, maar ook veel onterecht) op, en komen weer achter in de queue. Die queue is per approver die hem naar zich heeft toegetrokken (kan dus op vakantie zijn).Zeker als je niet expliciet de gevraagde vragen beantwoord. Zo had ik goedkeuring binnen 3 minuten, maar ook wel een eens stomme vraag waarin een eiland cache per boot benaderd moest worden, en waarom het zwemmen tekentje aangevinkt stond. Klassieke fout is: coordinaat hier niet als N E invoeren maar als standaard N W.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet terugkijken wat ik in heb gevuld, maar weet bijna zeker dat alles volledig is. Nou ja, hopen dat ik snel bericht krijg.

Ik heb overigens nog een paar leuke ideeën voor te plaatsen caches, maar dan wil ik eerst weten hoe deze goedkeuring verloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. niet altijd. Je moet het er expliciet bijzetten. p.s. ik heb nog nooit gehoord dat ze bellen. Kost geld en die multi miljonairs van GC dokken niet. Dus een tel nr van een verantwoordelijke bij de gemeente doet wonderen :clown:. Just in case begrijp je me :clap: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van de 5 revieuwers is de hartswerkende op vakantie, nu komt het aan op de rest van de knoppendrukkers die liever achterover geleund zit de veren te tellen die bij hun op een heel donkere plaats zijn gezet door kritiekloze slijmerts die in een goed blaatje willen staan.

 

en waarom zo een haast vraag ik me af, er is tijd zat om de omgeving te vervuilen met niet toevoegende potjes

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af hè? Doet het pijn als je azijn piest?

Volgens mij voegt je opmerking totaal niets toe en is niemand erbij gebaat dat je hier mensen beledigt.

Oh, en als je dat doet.

Leer dan eerst eens Nederlands schrijven!

 

@Mods: Ik denk dat dit ‘lieftallige’ lid hier niet echt op zijn plek is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serena, geef dan zelf ook een goed voorbeeld. Niet stoken bij de schoolmeester bijvoorbeeld of verwijten maken. Iedereen mag zijn mening verkondigen hier. En als je wat langer meeloopt, dan weet je zelfs dat er een kern van waarheid in zijn stelling zit. Fijne dag!

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af hè? Doet het pijn als je azijn piest?

Volgens mij voegt je opmerking totaal niets toe en is niemand erbij gebaat dat je hier mensen beledigt.

Oh, en als je dat doet.

Leer dan eerst eens Nederlands schrijven!

 

@Mods: Ik denk dat dit ‘lieftallige’ lid hier niet echt op zijn plek is.

mijn nederige exusses dat ik als ongeletterde jou wilde helpen om te vertellen waarom het misschien handig is om wat meer geduld te vertonen omdat de hardswerkende revieuwer met vakantie is,

zeg flapdrol, wat denk je wel! mogen alleen maar taalpuristen hun mening verkondigen en ander mensen helpen!, mensen zoals jij is de reden dat mensen die de lettertjes niet in de juiste volgorde kunnen zetten zich hier niet durfen te uiten om dat er stumpers zoals jij wel eventjes gaat vertellen wat voor een "onbenullen het zijn"

mensen zoals jij zorgen er voor dat mensen hun geocache avonturen niet op de cachepagina durven zetten omdat ze dan weer afgeschoten worden door jullie "de betweters",

 

Barny

 

PS. om je zelf "lieftallig" te noemen, vind ik wel een beetje sneu, maar je conclusie is voor mensen met jou afwijking misschien wel de beste oplossing, alleen het idee al dat je zou gaan ergeren over mensen die taalfoutjes maken, ik moet er niet aan denken om zo een leven te hebben.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...