Spring naar bijdragen

PDF opje PDA


Aanbevolen berichten

Het meenemen van digitale informatie onderweg is makkelijk met een PDA.

Acrobad Reader 2.0 voor PDA kan daarbij een handige hulp zijn ( en gratis te downloaden )

Nu is het ook mogelijk om alle gegevens binnen Geocaching.com mee te nemen als PDF bestand. Je moet echter een “premium member” zijn. Het is het mogelijk om een printvriendelijke versie op je scherm te laten verschijnen. Van deze printversie kun je heel makkelijk een PDF maken. Je gebruikt een virtuele printer. Deze maak je op je computer aan met een eenvoudig en gratis programma. “ PrimoPDF ” ( gratis te downloaden )

Zo wordt het ook makkelijk om Google MAP plaatjes mee te nemen.

Ere wie Ere toekomt, dit bericht enige tijd geleden onderschept in computeridee (VOOR NOP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het meenemen van digitale informatie onderweg is makkelijk met een PDA.

Acrobad Reader 2.0 voor PDA kan daarbij een handige hulp zijn ( en gratis te downloaden )

Nu is het ook mogelijk om alle gegevens binnen Geocaching.com mee te nemen als PDF bestand. Je moet echter een “premium member” zijn. Het is het mogelijk om een printvriendelijke versie op je scherm te laten verschijnen. Van deze printversie kun je heel makkelijk een PDF maken. Je gebruikt een virtuele printer. Deze maak je op je computer aan met een eenvoudig en gratis programma. “ PrimoPDF ” ( gratis te downloaden )

Zo wordt het ook makkelijk om Google MAP plaatjes mee te nemen.

Ere wie Ere toekomt, dit bericht enige tijd geleden onderschept in computeridee (VOOR NOP)

Weet je nog welk nummer van ComputerIdee?

Dat artikel heb ik vast gemist. Kan ik 'm nog even terug zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds vrijdag een PDA en wil daar juist de cachegegevens in opslaan ,dat moet dus lukken met dat progamma?

 

Dag Wandelaartjes, Al sje toch een PDA hebt.....dan is CacheMate waarschijnlijk het progje om te gebruiken heel veel NL caches van GC.com (via Premium Membership) op je PDA. Ik heb het nu 4 weken operationeel en ik vind het schitterend. Cache selecteren in CacheMate, TomTom Poi van maken en TT starten, rijden en navigeren, bij aankomst TT afsluiten en CacheMate weer starten, complete cache bechrijving (incl. Soort, hint etc). Kortom helemaal Paperless

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds vrijdag een PDA en wil daar juist de cachegegevens in opslaan ,dat moet dus lukken met dat progamma?

 

Dag Wandelaartjes, Al sje toch een PDA hebt.....dan is CacheMate waarschijnlijk het progje om te gebruiken heel veel NL caches van GC.com (via Premium Membership) op je PDA. Ik heb het nu 4 weken operationeel en ik vind het schitterend. Cache selecteren in CacheMate, TomTom Poi van maken en TT starten, rijden en navigeren, bij aankomst TT afsluiten en CacheMate weer starten, complete cache bechrijving (incl. Soort, hint etc). Kortom helemaal Paperless

 

 

heb cachemate geinstaleerd en het werkt goed zo op het eerste oog ,nu nog ff proberen om het spul in TOM TOM te krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...