Spring naar bijdragen

Muggen


hneel

Aanbevolen berichten

We hebben vandaag een multi gelopen, maar zijn halverwege gestopt omdat we gek werden van de muggen. Het waren er ontzettend veel en ze waren vreselijk agressief. Hebben er meer mensen vandaag last van gehad?

Het was wel een bos met een vennetje, misschien dat ze daar vandaan kwamen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik hoorde van mijn moeder dat er een aantal weken geleden gewaarschuwd is voor een grote muggenplaag. Iedereen werd geadviseerd stilstaand water zo veel mogelijk te vermijden (emmers en bakjes in tuinen bijvoorbeeld leeggooien).

Wij liepen twee weken geleden ook door een bos waar we erg veel last hadden van muggen. Hier in de stad valt het gelukkig wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn indruk is dat vooral in Flevoland veel muggen zijn (en dan met name op de dijk Enkhuizen-Lelystad). Daarnaast de stadsparken in de vinex die overbemest zijn door hondestront en paardestront omdat het oppervlaktewater door de algen niet meer doorstroomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn net terug van een motortour door Scandinavië.

Wij werden gewaarschuwd dat er extreem veel muggen zouden zijn.....eigenlijk geen last van muggen gehad.

Wonen zelf aan het water...en ook hier geen probleem.

Kunnen gewoon lekker aan de waterkant zitten ...als het droog is.

Misschien wel een plaatselijke invasie van muggen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren gister op de veluwe (niet om te cachen trouwens) en toen e op 150 meter een cache zagen opdoemen op het scherm konden we het toch niet laten.

Maar........ we waren nog geen 20 meter het bos in toen we een 'bird'-achtigge aanval kregen van de muggen.

Dus maar snel op onze schreden teruggekeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...