Spring naar bijdragen

Gopal S3867 Bij Aldi


Francorius

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben het (in dit geval) helemaal met Bastos eens

Vooral als je de prijs bekijkt...159 Euro.

Voor hetzelfde geld koop je een Garmin Etrex 20

Voor een klein beetje meer koop je een Garmin Dakota 20 of een Etrex 30

 

Garmin wordt het meest gebruikt dus (vooral voor beginners) is er altijd veel beschikbaar (support, gratis standaard kaarten, enz)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er toch uit als een bruikbaar toestel. Je kunt er ongetwijfeld coördinaten op invoeren, er kunnen AA's in, er is uitbreidbaar geheugen en hij slikt zelfs OSM-kaarten. Ik zou hiermee geen problemen hebben, tenzij je op internet een massa slechte reviews treft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er toch uit als een bruikbaar toestel. Je kunt er ongetwijfeld coördinaten op invoeren, er kunnen AA's in, er is uitbreidbaar geheugen en hij slikt zelfs OSM-kaarten. Ik zou hiermee geen problemen hebben, tenzij je op internet een massa slechte reviews treft.

Voor mij is belangrijk dat je coördinaten niet hoeft over te tikken (ik maak nogal eens tikfouten), maar vanaf de geocaching pagina in je GPS kunt krijgen. Dat wordt maar voor enkele grote merken ondersteund.

bewerkt door wirholt
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frank

 

Op het forum, onder de rubriek Hardware, staat een kopje Garmin. Daar kun je best veel informatie vinden.

Daarna kan je misschien specifieke vragen stellen over wat je nog meer wilt weten.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...