Spring naar bijdragen

App Op Telefoon


quinten39

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb reeds verschillende geocaching apps naast elkaar gebruikt (ook de originele) en daaruit blijkt dat ik het liefste werk met c:geo. De app werkt prettig en héél goed.

Navigeren doe ik nog steeds met de Oregon 600, maar als er eens iets moet worden opgezocht, of een multi moet worden gelopen, dan wordt c:geo gebruikt. :wink2:

 

Echter vrees ik dat je bij omschakeling van iOS naar Android toch zal opnieuw moeten betalen voor de app daar dat 2 los van elkaar staande app shops betreffen. Je kan proberen bij Groundspeak, maar ik denk dat dit een njet zal zijn.

 

C:GEO all the way!!! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik adviseer Locus Maps te installeren. Betaald wordt dat Locus Pro. Mijn favoriete geocaching app op android.

 

Die van mij inmiddels ook, nadat ik het laatst op jouw advies ben gaan testen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat je verstaat onder de originele geocach app. maar als je in de gratis app inlogt zou het volgens mij goed moeten gaan. ikzelf gebruik ook een I-padje en een Samsung. bij de Apple heb ik wel wat geld staan (tegoed kaartjes), de samsung(Playstore) heb ik nog voor de tijd dat er geen tegoed kaartjes van playstore legaal in nederland waren. ik heb dan ook maar een keer betaald.

Of zie ik iets over het hoofd?? :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...