Spring naar bijdragen

Vlindertje Is Niet Meer


@rend

Aanbevolen berichten

Gisteren kreeg ik het treurige nieuws dat Frank van Hoof aka Vlindertje plotseling is overleden. Een aantal vast forumleden zullen hem nog wel herinneren en velen waarschijnlijk niet. Maar een groot geocacher is niet meer, moge hij zijn rust vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tjeetje, ik kende hem nog als Geowolf. Heb zelfs nog eens een cache in Duitsland met hem gelopen. Ik weet niet of familie op dit forum komt, maar die wens ik in ieder geval veel sterkte. Is het plotseling gegaan of weet je dat niet? Zo oud was hij toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Vlindertje niet persoonlijk, alleen van zijn berichten op het forum. Zo jong nog...

Al een hele tijd geleden (2007), toen wij pas begonnen met cachen, heb ik een cache van GeoWolf gevonden. Ik sluit me aan bij hellsinki, als het kan zouden zijn caches een mooie herinnering zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, wat een naar bericht. Ik kende hem verder niet maar kon zijn kritische visie op onze hobby wel waarderen. Vond het ook jammer dat hij dit forum op een gegeven moment verliet.

Altijd prettig dat er mensen zijn die een ander geluid laten horen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn maar ach, dat is democratisch he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met veel plezier denk ik terug aan de ellenlange en soms verhitte discussies, die wij hadden over de "waarheden" binnen het geocachen. Daarbij werden gevoeligheden over en weer niet gemeden..... Ook buiten geocaching.nl gingen die overpeinzingen op een plezierige manier in de privésfeer door. Het bericht van zijn heengaan heeft mij dan ook geschokt. Helaas heb ik hem de laatste paar jaren uit het oog verloren. Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe met dit enorme verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arend, wat een naar bericht. Meer dan een half jaar geleden hoorde ik dat Frank ernstig ziek was en heb ik daarover wat met hem heen en weer gemaild onder het motto 'Welkom bij de club'. Arend, jij kent die club ook wel ... De club verliest helaas met grote regelmaat leden. In gedachten zie ik hem nu met Bora wandelen over de eeuwige jachtvelden. Frank, het ga je goed daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een gemis van iemand die het geocachen meer dan een warm hart toedraagde, een natuurliefhebber, een man die niet verlegen was om zijn mening te delen, een man die met lede ogen het geocachen zag verloederen tot wat voor een scherts vertoning het nu is.

zowel met het geocachen als bij zijn niet geocache leven zal hij gemist worden, te jong gewoon

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreselijk bericht, Geowolf een cacher van het eerste uur is niet meer. één van de eerste caches die wij deden was iron Rhine by geowolf. En ook eleven thousend virgins was een mooie cache van zijn hand. Tijdens een kanotocht van een week in Zweden vonden we "the wolves of varmland" die ook van geowolf bleek te zijn. Na het loggen nam hij kontact met ons op en maakten we een afspraak om elkaar eens te ontmoeten. Ons interesse ging ook uit naar Bora zijn saarlooswolfshond. helaas ging de afspraak op het laatste moment niet door en hebben we elkaar uiteindelijk nooit ontmoet. In de jaren die volgden bleek zijn grote liefde voor het "echte geocachen" Ik vond het wel heel jammer dat zijn quality cache site geen succes werd. Het was helaas te laat de menigte was niet meer los te weken bij groundspeak.Wij wensen zijn nabestaanden heel veel sterkte bij dit verlies.

Frank thanks and greetings from Snoopy and Woodstock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een droef bericht. Ik heb vele stappen met hem in het Limburgse en Brabantse land mogen zetten. Maar ik zal hem het meest missen als de internet guru die mij en mijn broeders inspireerde om van bedevaart III een cloudcache te maken. Na veel transpiratie, frustratie, en veel whiskey is dat gelukt. Frank zou het in meer woorden en bloemrijker hebben verwoord maar ik zeg het opmijn manier. Ik ga hem missen.

 

Gr,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...