Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

"Deze onderweg ook opgepikt".

 

Misschien heb ik 'm ook wel eens gebruikt hoor.

En iedereen mag loggen zoals 'ie wil.

Ik erger me er dan ook niet echt aan, maar vind het wel jammer en in het bijzonder als het gaat over mijn eigen Even op adem komen. Zo'n mooie plek! Dan vind ik het jammer dat dat schijnbaar onvoldoende indruk maakt.

Niet ieder is een begenadigd schrijver, maar zo'n zin ademt in mijn ogen gemakzucht. Moet iedereen zelf weten. Maar jammer vind ik het wel.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloodwoosj, ik vind het wel sympathiek van ftf loggers. Zo geven ze aan dat goud al weg is.

Dat scheelt weer een hoop benzine en andere energie voor de mensen die het leuk vinden om voor goud te gaan, toch?

 

En ja log volgt. . Haha dat doe ik ook wel eens. Maar steeds minder, nu ik las dat dat vaak zo negatief ervaren wordt door veel mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Letterlijke citaten:

"Deze was nodig voor het grid." Heeft dus weinig met geocachen te maken.

 

"Het was weer een fantastische dag. Prachtige omgeving en we hebben ons fantastisch vermaakt. Bedankt." Een spooklog, de cache kon niet worden gelopen wegens onderhoud en was gedisabled. Cacher gemaild, hij zou het nakijken, want misschien had hij zich vergist met de caches die hij die dag had gelopen. Het waren er 53, waaronder een aantal multi's, verspreid over Gelderland en Noord-Holland. Heeft nooit meer iets van zich laten horen.

 

"Ftf log volgt" Het gaat hier dus niet om de cache, maar om het goud.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domi, ik ben het niet met je eens. Goudjagers moet je ontmoedigen.

Log volgt slaat helemaal nergens op.

 

De serveerster vraagt: heeft het gesmaakt? Antwoord: ik ben de eerste gast vanavond, recensie volgt. En ik zet op hun site: menukaart gevonden, over de kwaliteit van het eten zeg ik nu nog niets.

 

Flauwekulvergelijking? Net zo'n flauwekul als Ftf log volgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet iedereen heeft het vermogen net zo goed met een pen om te gaan als met een cache. Ik stoor me dan ook nergens aan. Een logje is slechts een korte samenvatting van wat mogelijk dankzij het cachen een fijne dag is geweest. Meer niet en vooral ook niet minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè gelukkig Od, we zijn het lekker oneens! :-)

 

In veel gevallen wordt log volgt later prachtig aangevuld.

Tenminste in deze contreien.

Maar weet je wat het is, ik durf voorbeelden niet eens te plaatsen hier. Dat ik zelf nu en dan die de mangel ga dat is dan zo, risico van het forum. Maar anderen kiezen daar niet voor.

 

Laat ik zeggen dat ik vaak leuke ftf logs zie en ook andere mooie "log volgt" edits. Zelf wacht ik tegenwoordig vaak met loggen omdat je de edits op een log niet automatisch ziet als owner.

 

In het geval van podiumjacht vind ik het toch echt netjes als men vast laat weten hoe het ermee staat. Sommige mensen vinden dat nou eenmaal heel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

?. En dit bij alle caches.

De logger een cynisch mailtje gestuurd en hem hartelijk bedankt voor het geweldige verhaal.

De logger was hoogst verontwaardigd dat ik hem dit mailtje durfde te sturen.

En zo had ik er toch nog plezier van?

bewerkt door anharu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze meegenomen tijdens het rondje....

 

Sinds er een trailtje ligt bij 1 van de caches waar ik medeco van ben krijgen we dat steeds vaker. Ik heb me daarvoor nooit gerealiseerd hoe suf dat is om te krijgen.

 

Ook ik heb andere ervaringen met ftf loggers. Weliswaar de dooddoende zin, ftf log volgt, maar later gewijzigd in een heerlijke log en ook nog eens een goede feed back voor verbeteringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...